Платформа Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) оголосила про запуск послуги під назвою Ringostat AI Супервайзер. Вона дозволяє аналізувати 100% комунікації з клієнтами, використовуючи можливості штучного інтелекту. В рамках послуги AI навчають на скриптах, інструкціях та внутрішніх правилах конкретного бізнесу. Вона покликана повністю замінити супервізора, значно підвищуючи ефективність відділів продажів та обслуговування клієнтів.

У прагненні до якісного обслуговування, бізнес стикається з кількома проблемами:

  • багато годин на день йде на прослуховування розмов та аналіз спілкування;
  • 90% комунікації залишається поза увагою — бо всі розмови прослухати неможливо, тому доводиться обирати діалоги навмання;
  • витрати понад 30 тис. гривень на заробітну платню супервізору або кільком;
  • складнощі в контролі розмов іншими мовами — якщо компанія працює на кількох іноземних ринках.

Платформа Ringostat випустила послугу, що це розв’язує проблему повного контролю якості для sales-, customer service-команд та кол-центрів. При цьому штучний інтелект враховує особливості кожної компанії. Розробник першим з подібних платформ Східної Європи випустив штучний інтелект, що аналізує розмови.

Відмінна особливість Ringostat AI Супервайзер — його здатність до глибокої інтеграції з процесами конкретної компанії. Штучний інтелект налаштовується відповідно до специфіки бізнесу, враховуючи сценарії розмов з клієнтами, перелік товарів чи послуг та внутрішні стандарти комунікації. Такий підхід дозволяє не тільки підвищити якість обслуговування та конверсії в продаж, але й забезпечує контроль за дотриманням корпоративних правил. На відміну від людини, AI робить миттєвий аналіз та оцінку всіх розмов, а не тільки вибіркових діалогів.

«Під час роботи над Ringostat AI Супервайзер ми прагнули не просто автоматизувати аналіз розмов, а створити щось набагато більше. Забезпечити глибший, персоналізований підхід для кожної компанії. Так з’явилася окрема послуга, яка втілює у собі найсучасніші технології ШІ та при цьому максимально адаптується під клієнта. У нас вже є користувачі, які витрачають в 10 разів менше часу на контроль дзвінків. При цьому вони аналізують не 10% діалогів, як раніше, а усю комунікацію цілком», —  говорить Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat.

За яким принципом працює Ringostat AI Супервайзер

  1. Розуміє понад 50 мов, транскрибує кожний діалог мовою спілкування або перекладає англійською.
  2. Оцінює усі діалоги за чек-листом компанії та ставить загальну оцінку кожному менеджеру.
  3. Відстежує, чи дотримуються співробітники сценаріїв розмов з клієнтами, чи не порушує корпоративні принципи.
  4. З контексту розмови розуміє, про який товар чи послугу йдеться. І використовує критерії оцінки, релевантні саме для цього випадку.
  5. Фіксує, про що була розмова. Наприклад, уточнення деталей, запит рахунку, консультація тощо. Також AI записує ключові слова, які фігурували у розмові — наприклад, назви товарів.
  6. Вміє розрізняти різні етапи розмови та фіксує, чи здійснив менеджер обов’язкові дії для кожного з цих етапів.
  7. Здатен також аналізувати відеозустрічі з клієнтами, аудіозаписи на диктофон та ін.

Це лише частина можливостей штучного інтелекту, бо він може по-різному налаштовуватися під запити кожного бізнесу. Завдяки кастомізації AI забезпечує такий рівень контролю, як людина, глибоко занурена в процеси компанії. При цьому зменшує витрати на заробітну плату, заміняючи супервізора.

Ringostat — українська AI-платформа телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 2000 компаній, серед яких Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX. 120 топових digital-агенцій є партнерами Ringostat і використовують його в роботі щодня.

You may also like

Новини компаній

Опорні лікарні Харківщини, Полтавщини та Дніпропетровщини отримали від клієнтів ПриватБанку критично важливе медичне обладнання

Завдяки клієнтам ПриватБанку, які підтримують програму “Невідкладний донат. Допомога шпиталям і медзакладам України”, чотири опорні ...

Comments are closed.