Платформа Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) оголосила про запуск послуги під назвою Ringostat AI Супервайзер. Вона дозволяє аналізувати 100% комунікації з клієнтами, використовуючи можливості штучного інтелекту. В рамках послуги AI навчають на скриптах, інструкціях та внутрішніх правилах конкретного бізнесу. Вона покликана повністю замінити супервізора, значно підвищуючи ефективність відділів продажів та обслуговування клієнтів.

У прагненні до якісного обслуговування, бізнес стикається з кількома проблемами:

  • багато годин на день йде на прослуховування розмов та аналіз спілкування;
  • 90% комунікації залишається поза увагою — бо всі розмови прослухати неможливо, тому доводиться обирати діалоги навмання;
  • витрати понад 30 тис. гривень на заробітну платню супервізору або кільком;
  • складнощі в контролі розмов іншими мовами — якщо компанія працює на кількох іноземних ринках.

Платформа Ringostat випустила послугу, що це розв’язує проблему повного контролю якості для sales-, customer service-команд та кол-центрів. При цьому штучний інтелект враховує особливості кожної компанії. Розробник першим з подібних платформ Східної Європи випустив штучний інтелект, що аналізує розмови.

Відмінна особливість Ringostat AI Супервайзер — його здатність до глибокої інтеграції з процесами конкретної компанії. Штучний інтелект налаштовується відповідно до специфіки бізнесу, враховуючи сценарії розмов з клієнтами, перелік товарів чи послуг та внутрішні стандарти комунікації. Такий підхід дозволяє не тільки підвищити якість обслуговування та конверсії в продаж, але й забезпечує контроль за дотриманням корпоративних правил. На відміну від людини, AI робить миттєвий аналіз та оцінку всіх розмов, а не тільки вибіркових діалогів.

«Під час роботи над Ringostat AI Супервайзер ми прагнули не просто автоматизувати аналіз розмов, а створити щось набагато більше. Забезпечити глибший, персоналізований підхід для кожної компанії. Так з’явилася окрема послуга, яка втілює у собі найсучасніші технології ШІ та при цьому максимально адаптується під клієнта. У нас вже є користувачі, які витрачають в 10 разів менше часу на контроль дзвінків. При цьому вони аналізують не 10% діалогів, як раніше, а усю комунікацію цілком», —  говорить Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat.

За яким принципом працює Ringostat AI Супервайзер

  1. Розуміє понад 50 мов, транскрибує кожний діалог мовою спілкування або перекладає англійською.
  2. Оцінює усі діалоги за чек-листом компанії та ставить загальну оцінку кожному менеджеру.
  3. Відстежує, чи дотримуються співробітники сценаріїв розмов з клієнтами, чи не порушує корпоративні принципи.
  4. З контексту розмови розуміє, про який товар чи послугу йдеться. І використовує критерії оцінки, релевантні саме для цього випадку.
  5. Фіксує, про що була розмова. Наприклад, уточнення деталей, запит рахунку, консультація тощо. Також AI записує ключові слова, які фігурували у розмові — наприклад, назви товарів.
  6. Вміє розрізняти різні етапи розмови та фіксує, чи здійснив менеджер обов’язкові дії для кожного з цих етапів.
  7. Здатен також аналізувати відеозустрічі з клієнтами, аудіозаписи на диктофон та ін.

Це лише частина можливостей штучного інтелекту, бо він може по-різному налаштовуватися під запити кожного бізнесу. Завдяки кастомізації AI забезпечує такий рівень контролю, як людина, глибоко занурена в процеси компанії. При цьому зменшує витрати на заробітну плату, заміняючи супервізора.

Ringostat — українська AI-платформа телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 2000 компаній, серед яких Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX. 120 топових digital-агенцій є партнерами Ringostat і використовують його в роботі щодня.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Comments are closed.