Найпопулярніший в Україні мобільний банк Приват24 у оновленій версії запустив нове єдине меню “Комунікації”, де тепер можна зв’язатися з банком через “Допомогу онлайн”, улюблені месенджери чи напряму подзвонити до банку. 

У новому меню користувачи знайдуть інформацію про подані раніше подані заявки та можуть напряму повідомити банку про підозру на шахрайство. Також у меню Комунікації ви знайдете додаткові номери телефонів банку, ,завжди актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах.

You may also like

Новини компаній

В Україні вийшов другий номер безкоштовної газети з фінансової грамотності для людей старшого віку від НБУ, ПриватБанку та фонду «Життєлюб»

Освітній проект з фінансової грамотності для людей старшого віку, який у партнерстві започаткували Національний банк ...

Comments are closed.