За підсумками 2022 року майже 97% клієнтів ПриватБанку сплачували комунальні та інші платежі онлайн через цифрові канали. Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, 70% клієнтів минулого року зазвичай робили  платежі у смартфоні та мобільному додатку Приват24, ще 18,5% клієнтів у веб версії Приват24.

За допомогою терміналів самообслуговування ПриватБанку роблять платежі 3,7% клієнтів, більше 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% – іншими цифровими сервісами. У відділеннях ПриватБанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів. 

Загалом за минулий рік клієнти ПриватБанку здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.

You may also like

Новини компаній

В Україні вийшов другий номер безкоштовної газети з фінансової грамотності для людей старшого віку від НБУ, ПриватБанку та фонду «Життєлюб»

Освітній проект з фінансової грамотності для людей старшого віку, який у партнерстві започаткували Національний банк ...

Comments are closed.