Олександр Кубраков, голова Укравтодору, сповістив, що Державний дорожній фонд не задовольняє потреби фінансування для оновлення, нової розбудови і утримання мережі доріг.
Доступними джерелами надходження коштів назвав: введення плати за проїзд для транзитних вантажівок, державно-приватні партнерства, кредитні засоби під державні гарантії. Ось чому агентство обрало шлях довготермінового фінансування під інфраструктурні облігації.
Для керування інвестиціями утворять державний фонд – акціонерне товариство у структурі Укравтодора з початковим капіталом до трьох мільярдів доларів.
Держфонд сформує уставний капітал завдяки випуску інфраструктурних облігацій, заснування спільних підприємств і залучення інституційних інвесторів. Далі – планують переведення державного фонду під юрисдикцію Міжнародного інвестиційного арбітражу.
За матеріалами InVenture