Віддалена робота вплинула на ринок планшетів, який до періоду пандемії починав звужуватися. Користувачі для професійних цілей в карантинний час обирали саме планшети.
За результатами Strategy Analytics, у 4-му кварталі 2020-го відвантажено орієнтовно 62,5 мільйонів планшетів, це на 28 відсотків вище за вимірювачем «YoY».
Сумарно за минулий рік відвантажено приблизно 188,3 мільйонів пристроїв і приріст на 18 відсотків.
Найпопулярніші: Android-модели — плюс 14 відсотків ( 108,1 мільйонів одиниць). Підконтрольна частка впала з 59,4 до 57,4 відсотків. Стрімкіше зростав попит на моделі під iOS/iPadOS — на 30 відсотків «YoY» до 57,6 мільйонів iPad.
Apple збільшила присутність на ринку з с 27,7 до 30,6 відсотків. Windows-планшети у поставках підійнялися на 7 відсотків до 21,6 мільйонів пристроїв, але частка ринку впала з 12,6 до 11,5 відсотків. Chrome-планшети (+50 відсотків «YoY») відвантажили 1 мільйон пристроїв (частка ринку 0,4 відсотків).
За матеріалами КО