Сервіс Dialogflow CX — частина пропозиції Contact Center AI компанії Google відтепер є доступною для кожної організації, яка має наміри автоматизувати контакт-центри.
Віртуальні агенти з вбудованої бібліотеки Dialogflow CX опрацьовують рутинні дзвінки, звернення у чаті. Персонал спілкується з клієнтами на найважливіші питання, які вимагають індивідуального підходу.
«Dialogflow CX вміє плавно і точно перемикатися між темами, опрацьовувати додаткові питання, працювати на кількох каналах, аби зменшити втручання операторів людей. Створений для великих підприємств», — коментує Ентоні Пассемард, відповідальний у Google за продукт Conversational AI, і Шантану Місра (Shantanu Misra), продуктовий менеджер Dialogflow CX.
Фундамент сервісу Google – технологія Natural Language Understanding AI, яка допомагає віртуальним операторам розпізнати наміри людей та спількуватися з ними різними мовами.
Компанії можуть застосовувати інтуїтивний конструктор візуальних потоків, аби удосконалити діалоговий дизайн відповідно з потребами клієнтів, і тестувати, які взаємодії працюють ефективніше, зі збереженням якісного сервісу клієнтів.
За матеріалами КО