Як вдається триматися на плаву СТО та автосервісам під час карантину, яких змін зазнав режим роботи та чи не впав рівень надання послуг – вивчаємо досвід мережі Бош Авто Сервіс.
- Безпека передусім: жорсткі заходи безпеки заради здоров’я клієнтів та персоналу;
- Безконтактне обслуговування – рішення, яке допомогло зберегти клієнтів та високу якість обслуговування.
Автомобільним майстерням, СТО та автосервісам пощастило більше за інші бізнеси, адже їхня діяльність не була виключена зі списку дозволених Кабінетом Міністрів під час пандемії коронавірусу. Проте суворі карантинні норми, самоізоляція населення, соціальне дистанціювання не могли не позначитися на роботі сервісних станцій. Лише ті, хто зміг миттєво відреагувати на умови нової реальності, невідкладно переформатував режим роботи, зміг втриматися на плаву, зберігши клієнтів та високу якість послуг.
Жорсткі заходи безпеки заради здоров’я клієнтів та персоналу
Карантин став лакмусовим папірцем для бізнесу. Орієнтовані на успіх, соціально відповідальні компанії у пріоритет поставили безпеку персоналу й клієнтів та впровадили безпрецедентні заходи безпеки, дбаючи про найголовніше – здоров’я людей. Так, на фірмових СТО мережі Бош Авто Сервіс від самого початку карантину суворо дотримуються рекомендацій МОЗ щодо попередження розповсюдження коронавірусної інфекції. Зокрема, усі працівники автосервісів Бош забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, одноразовими рукавичками, окулярами, серветками та дезінфекторами. Кожного ранку та по закінченню робочого дня проводиться температурний скринінг співробітників, робочі місця систематично дезінфікуються, регулярно проводиться вологе прибирання клієнтських зон та цехів з використанням спеціальних засобів. Додатково до основних заходів безпеки деякі автосервіси проводять двічі на день озонування або кварцування в приміщеннях.
Безконтактне обслуговування – рішення, яке допомогло зберегти клієнтів та високу якість обслуговування
Головним рішенням, яке допомогло переважній більшості фірмових СТО мережі Бош Сервіс продовжити роботу й зберегти клієнтів, стало безконтактне приймання автомобілів. Запропонована й впроваджена схема практично повністю виключає контакт між людьми, а відтак мінімізує ризики для здоров’я. На практиці алгоритм дій наступний:
- Автовласник має попередньо записатися на автосервіс (це можна зробити за телефоном 0 800 213 203 або через сайт www.boschcarservice.com/ua/uk).
- Для передачі автомобіля в ремонт потрібно приїхати на сервіс, покласти ключі від авто в конверт та залишити його в спеціальному боксі. Потім зателефонувати менеджеру, щоб погодити деталі ремонту та попередню вартість.
- Після закінчення ремонту клієнт отримує повідомлення з остаточною вартістю та реквізитами для оплати, здійснює безготівкову оплату зручним способом, приїжджає у визначений час та забирає автівку.
«Усі рішення, які ми приймаємо від початку карантину, орієнтовані на головне – безпеку людей. Ми одними з перших перейшли на безконтактне обслуговування авто та організували всі робочі процеси таким чином, щоб захистити персонал і клієнтів від можливих загроз для здоров’я. В умовах карантину, завдяки швидкому реагуванню на обставини, нам вдалося виконати поставлені плани, не втратити клієнтів та головне – зберегти якість обслуговування» – коментує Олег Романюк, власник Bosch Service Автодром.
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 403 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2019 р.). За попередніми даними в 2019 році оборот компанії становив 77,9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться з чотирьох бізнес-напрямків: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Як лідер у сфері Інтернету речей, Bosch пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг у сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, «розроблених для життя».
До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалуженою мережею продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У 125 філіях компанії Bosch по всьому світу працюють близько 72 000 співробітників, які займаються науковими дослідженнями і розробками.
Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування та використовувати значну частину коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com, www.bosch.ua, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse