Scalarr, українська компанія, що розробляє сервіс, який протидіє шахрайській мобільній рекламі, залучила 7,5 мільйон доларів інвестицій.
Це сталося в період раунду А.
Ключовий інвестор раунду – це Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР). Також в ньому брали участь: TMT Investments, OTB Ventures и Speedinvest.
Scalarr — українська SaaS-компанія. Заснована в 2016-му Інною Ушаковою і Юрієм Яшуніним (раніше – керували агентством мобільного маркетингу Zenna).
Компанія працює над інструментом для розробників застосунків і маркетологів, який ідентифікує шахрайські схеми на всіх стадіях рекламної кампанії.
Команду Scalarr складають 35 фахівців. Офіси розташовані в Уілмінгтоні, Сан-Франциско, Харкові, Києві.
Серед клієнтів: MobilityWare, DraftKings, Joom, Goodgame Studios, BigFish, Pixonic, Zimad.
Інвестиції Scalarr витратить на розширення присутності в Азії і розвитку продукту.
За матеріалами AIN