Scalarr, українська компанія, що розробляє сервіс, який протидіє шахрайській мобільній рекламі, залучила 7,5 мільйон доларів інвестицій.

Це сталося в період раунду А.

Ключовий інвестор раунду – це Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР). Також в ньому брали участь: TMT Investments, OTB Ventures и Speedinvest.

Scalarr — українська SaaS-компанія. Заснована в 2016-му Інною Ушаковою і Юрієм Яшуніним (раніше – керували агентством мобільного маркетингу Zenna).

Компанія працює над інструментом для розробників застосунків і маркетологів, який ідентифікує шахрайські схеми на всіх стадіях рекламної кампанії.

Команду Scalarr складають 35 фахівців. Офіси розташовані в Уілмінгтоні, Сан-Франциско, Харкові, Києві.

Серед клієнтів: MobilityWare, DraftKings, Joom, Goodgame Studios, BigFish, Pixonic, Zimad.

Інвестиції Scalarr витратить на розширення присутності в Азії і розвитку продукту.

За матеріалами AIN

You may also like

Фінанси

Понад 1,5 млрд грн на підтримку сільгоспвиробників замість внесків до міжнародних організації та виплат по державних боргах

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання виділення коштів з резервного фонду державного бюджету ...

Leave a reply