Scalarr, українська компанія, що розробляє сервіс, який протидіє шахрайській мобільній рекламі, залучила 7,5 мільйон доларів інвестицій.

Це сталося в період раунду А.

Ключовий інвестор раунду – це Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР). Також в ньому брали участь: TMT Investments, OTB Ventures и Speedinvest.

Scalarr — українська SaaS-компанія. Заснована в 2016-му Інною Ушаковою і Юрієм Яшуніним (раніше – керували агентством мобільного маркетингу Zenna).

Компанія працює над інструментом для розробників застосунків і маркетологів, який ідентифікує шахрайські схеми на всіх стадіях рекламної кампанії.

Команду Scalarr складають 35 фахівців. Офіси розташовані в Уілмінгтоні, Сан-Франциско, Харкові, Києві.

Серед клієнтів: MobilityWare, DraftKings, Joom, Goodgame Studios, BigFish, Pixonic, Zimad.

Інвестиції Scalarr витратить на розширення присутності в Азії і розвитку продукту.

За матеріалами AIN

You may also like

Leave a reply