Спільно з Київською обласною державною адміністрацією Vodafone створив та додав до мапи сільських туристичних маршрутів Village Routes п’ять маршрутів Київщиною. Нові туристичні напрямки додано відповідно до розгортання мережі 4G (LTE 900 МГц), яка покриває невеликі населені пункти.

«Створення тісної та ефективної співпраці між владою та бізнесом є запорукою успішного розвитку регіону. Україна активно рухається до міжнародних стандартів ведення бізнесу. Активна соціальна позиція бізнесу забезпечує захист інтересів та прав споживачів, турботу про навколишнє середовище, благодійність, взаємодію з різними категоріями населення. 8 вересня Київська обласна державна адміністрація та провідні оператори мобільного зв’язку України підписали Меморандум про співробітництво і зараз спільно з Vodafone Україна ми презентуємо перший спільний проєкт метою якого є промоція туризму сільською місцевістю», – зазначив Голова Київської обласної державної адміністрації Василь Володін.

«Реагуючи на ситуацію з туризмом в умовах епідемії COVID-19, ми вирішили поставити на чільне місце безпеку, малолюдний туризм та підтримку і розвиток підприємницької діяльності в сільській місцевості. Окрім того, саме зараз в Україні йде чергова технологічна революція. Це революція цифрової рівності міст та сільських регіонів – запуск 4G в селах. Тому ми зміщуємо фокус на залучення мандрівників до українського села. Ми вдячні Київській обласній адміністрації за співпрацю та запрошує інші регіони долучитись до наповнення та розвитку проєкту Find&Follow», – додала генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.

Нові туристичні маршрути простягаються у Києво-Святошинському, Броварському, Обухівському, Володарському, Макарівському, Богуславському районах та у Чорнобильській зоні відчуження. Серед цікавинок – Змієві вали,  страусина ферма, виноробня та кінний клуб, музеї українського села, історії та відомої письменниці і перекладачки Марка Вовчка. А вражаючі краєвиди біля Богуславського гранітного оголення та з гори Тотоха залишать незабутні спогади та багато фото у смартфоні.

Окрему увагу у маршрутах Київщиною відведено подорожам до Чорнобильської зони відчуження, адже потрапити до неї можна лише отримавши пропуск через туристичного оператора або Державне агенство України з управління зоною відчуження. Відвідувати зону можна лише у супроводі екскурсовода. На сторінках маршрутів окрім опису локацій зазначені правила відвідування зони відчуження та необхідні контакти.

Загалом маршрути Village Routes розраховані на 1-2 дні. Кожен маршрут містить детальний опис локацій, контактну інформацію, геолокацію кожного об’єкта, поради щодо додаткових екскурсій, харчування, проживання. Це допомагає туристу швидко та легко орієнтуватись в нових умовах та приймати рішення, а також ретельно планувати подорож. Пропозиції щодо турів будуть цікавими як для тих, хто лише починає досліджувати Україну, так і для досвідчених туристів, які шукають нових вражень. Детальніше – на сайті проекту https://findandfollow.com.ua.

Щотижня перелік маршрутів у кожній з областей доповнюється. Vodafone розширює географію туристичних локацій відповідно до розгортання 4G (LTE 900 МГц) мережі саме у сільській місцевості, яка вкрай потребує допомоги у розвитку інформаційної інфраструктури задля покращення туристичної привабливості регіону та підтримки місцевого бізнесу.

Завдяки новому туристичному напрямку Village Routes в рамках власного проекту Find & Follow Vodafone пропонує українцям малолюдні безпечні подорожі сільською місцевістю, що є прийнятною альтернативою в умовах поширення COVID-19.

Find & Follow

У 2015 році Vodafone запустив власний туристичний проект Vodafone Smart Routes. Це інноваційні пішохідні туристичні маршрути в містах України. Маршрути візуалізуються за допомогою кам’яних табличок з QR-кодами та кумедними персонажами. Таблички з QR-кодами розміщені біля культурних та історичних пам’яток, кам’яні стрілочки вказують шлях до наступної локації, таким чином складаючи цілісний унікальний маршрут. Туристичні стежки наразі є у семи містах України: Києві, Львові, Чернівцях, Полтаві, Ужгороді, Черкасах та Херсоні.

У 2020 році Vodafone змінив назву туристичного проекту на Find & Follow та запустив новий напрямок – Village Routes – для малолюдних подорожей сільською місцевістю. Наразі сільські туристичні маршрути розроблено для Закарпатської, Івано-Франківської, Рівненської, Львівської, Тернопільської, Волинської, Одеської, Вінницької, Чернівецької, Хмельницької, Житомирської та Київської областей.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 22 країнах, має партнерські угоди з операторами 48 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 30 червня 2020 року Vodafone надає послуги близько 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – першій половині 2020 року перевищили 27,3 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більше 80% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів. 

You may also like

Новини компаній

В Україні вийшов другий номер безкоштовної газети з фінансової грамотності для людей старшого віку від НБУ, ПриватБанку та фонду «Життєлюб»

Освітній проект з фінансової грамотності для людей старшого віку, який у партнерстві започаткували Національний банк ...

Leave a reply