Стабільна робота мережі торгових POS-терміналів ПриватБанку дозволила українцям з початку війни частіше користуватися для оплати покупок картками та цифровими гаджетами. За даними банку, у березні 2022 кількість оплат на один POS-термінал зросла на 7,8% щодо довоєнного періоду.

Загальні обсяги оплати картками та цифровими гаманцями через мережу POS-терміналів ПриватБанку у порівнянні з довоєнним періодом майже не змінилися – 32,5 млрд грн. В березні приймали до сплати платіжні картки більше 146 тис POS-терміналів ПриватБанку.

“ПриватБанк з перших днів війни докладає максимальних зусиль щодо надання можливості здійснювати оплату картками в кожній торговельній точці, де встановлений POS-термінал ПриватБанку,каже Євген Заіграєв, керівник дирекції по роботі з бізнес-клієнтами ПриватБанку. – Інженери спільно з співробітниками відділень домовлялись про можливість встановлення в тих населених пунктах, які тільки були визволені задля відновлення роботи торгових точок”.

Левова частка покупок українців у воєнний час приходиться на продукти харчування  – у березні вона зросла зі звичайних 48% до 56% від загального обсягу витрат. У порівнянні з лютим збільшилися обсяги оплат покупок в мережах аптек до з 7% до 12,5% та будівельних і господарських товарів – з 6,2 до 8%, що повʼязано з шаленим зростанням активності волонтерів які закуповують все необхідне для захисників.

З початку воєнних дій підприємці стали активніше підключати сервіс Термінал, який дозволяє приймати безготівкову оплату картками зі смартфону без фізичного POS-терміналу. На сьогодні сервісом користуються понад 3 тисяч підприємців,  а загальний обсяг оплат за допомогою терміналів у смартфоні сягнув 24 млн грн.

Вам також може сподобатися

Новини компаній

Кіберполіція за сприяння ПриватБанку затримала групу зловмисників, які “отоварювали” крадені дані банківських карток громадян

Працівники служби безпеки ПриватБанку викрили шахрайську схему, в результаті чого співробітники відділу протидії кіберзлочинам Черкащини ...

Comments are closed.