Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству запровадили електронну систему обліку скарг у сфері державної реєстрації.

Тепер можна швидше отримати відповіді про:

– юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;

– доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;

– юридичне обґрунтування порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.

Читайте також: Накази щодо камеральних перевірок реєстраторів можна відслідковувати за їхніми прізвищами

Ця система для:

– громадян та бізнесу, бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів;

– спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях;

– адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади.

Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18 жовтня 2023 р.

Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені за посиланням, а інформація щодо засідань розміщена за цим посиланням.

Джерело: Lexinform

You may also like

Comments are closed.