Vodafone пропонує своїм клієнтам простий спосіб подбати про своїх друзів та партнерів і встановити замість сигналів виклику спеціальне повідомлення на час карантину.
Якщо у клієнта Vodafone буде встановлений спеціальний GOOD’OK, всі, хто зателефонує на його номер, почують інформацію: «Будь ласка, за можливості залишайтеся вдома, мийте руки та обмежте суспільне життя. У випадку поганого самопочуття – обов’язково зверніться до лікаря. Vodafone бажає вам завжди залишатися в безпеці і бути здоровими».
Спеціальний GOOD’OK можна встановити за символічну вартість – 1 копійку. Мова повідомлення – українська.
Щоб встановити інфо-гудок замість сигналів виклику, потрібно відправити SMS із кодом 19 на номер 700. Послуга буде підключена на 30 днів і після закінчення терміну продовжена автоматично. При необхідності послугу можна відключити.
«Ми хочемо допомогти людям з активною соціальною позицією бути причетними до збереження здоров’я оточуючих. Іноді такі прості речі, як голосове повідомлення-нагадування, можуть стати проявом турботи і допомогти сфокусувати увагу на дотриманні необхідних заходів», – коментує начальник департаменту розвитку продуктів і мереж, Євген Донді.
Щоб той, хто телефонує встиг прослухати інформацію до кінця, варто відповідати на виклик через 10 секунд – саме такою є тривалість інформаційного повідомлення.
Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передоплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і мессенджерам (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online pass, потрібно набрати комбінацію *316*1#. Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD команди *316*2#. Послуга online pass доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start / Pro / Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.
Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 25 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 69% жителів країни.
Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів.
Про CASERS
casers.org – web-платформа для організації кейс-чемпіонатів та онлайн хакатонів. casers.org допомагає компаніям проводити відкриті конкурси з вирішення кейсів, а студентам, випускникам, досвідченим фахівцям та усім охочим – знаходити завдання у цікавих їм сферах та отримувати практичний досвід. Платформа реалізується за сприяння Міністерства освіти та науки України. Використання реальних кейсів від бізнесу в освітніх програмах ЗВО рекомендовано Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти та науки України.