Vodafone розширив перелік  послуг, безкоштовних під час карантину

Vodafone розширив перелік послуг, безкоштовних під час карантину

Vodafone продовжує підтримувати українців, які залишаються вдома під час карантину. До 03.04 компанія надає розширений безкоштовний доступ до розважальних сервісів – Vodafone Books, Vodafone Market, Vodafone Kids Market і Дитячий Клуб Vodafone.

Vodafone Books – сервіс для читання електронних книг на смартфоні або комп’ютері. В онлайн-бібліотеці зібрані книги, починаючи від художньої літератури і закінчуючи книгами з мотивації і особистісного зростання. Для підключення послуги, потрібно відправити SMS з текстом «1» на номер 50010.

Дитячий клуб Vodafone – пізнавально-розважальна послуга для дітей будь-якого віку та їхніх батьків. У ньому об’єднані навчальні дитячі ігри, книги і аудіокниги, а також мультфільми. Користуватися ним можна на смартфоні або через веб-версію. Для підключення послуги, потрібно відправити SMS з текстом «1» на номер 60010 або перейти по посиланню childrenclub.vodafone.ua/activate

Vodafone Market – альтернативний магазин додатків для смартфонів на базі ОС Android. З його допомогою можна користуватися преміальними іграми і додатками без реклами. Для підключення послуги, потрібно відправити SMS з текстом «1» на номер 2024 або перейти по посиланню http://app.vodafone.ua

Vodafone Kids Market – альтернативний магазин додатків для ОС Android зі спеціалізованим дитячим контентом для смартфонів. З його допомогою можна користуватися дитячими преміальними іграми і додатками. У магазині додатків – тільки дитячий контент і ніякої реклами. Для підключення послуги, потрібно відправити SMS з текстом «СТАРТ» на номер 2405 або перейти по посиланню http://kidsmarket.vodafone.ua

Всі сервіси доступні без плати за трафік в українській мережі Vodafone. Отримати безкоштовний доступ можуть всі клієнти, у яких не активована підписка на сервіс.

Vodafone також безкоштовно надає своїм клієнтам передоплати на час карантину безлімітний доступ до соціальних мереж (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest) і мессенджерів (текстові та графічні повідомлення в Viber, Telegram, WhatsApp, Skype та Snapchat). Щоб скористатися доступом до послуги Online pass, потрібно набрати комбінацію *316*1#. Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online PASS можна за допомогою USSD команди *316*2#. Послуга online pass доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start / Pro / Unlim і Joice послуга Online PASS вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайті.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2019 роках досягли рекордного на ринку показника в 25 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більш 69% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,8 млн клієнтів. 

Про CASERS

casers.org – web-платформа для організації кейс-чемпіонатів та онлайн хакатонів. casers.org допомагає компаніям проводити відкриті конкурси з вирішення кейсів, а студентам, випускникам, досвідченим фахівцям та усім охочим – знаходити завдання у цікавих їм сферах та отримувати практичний досвід. Платформа реалізується за сприяння Міністерства освіти та науки України. Використання реальних кейсів від бізнесу в освітніх програмах ЗВО рекомендовано Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти та науки України.

Оставить комментарий