З 29 квітня полтавчани можуть купувати продукти онлайн через сервіс Zakaz.ua, який вже працює у 8-ми містах України. Для вибору наразі доступні більш ніж 17 000 товарів з широкого асортименту гіпермаркету METRO. Доставка здійснюється з магазину, що знаходиться на вул. Київське шосе, 1-А.

Сайт або мобільний додаток Zakaz.ua допоможе швидко здійснювати закупки за цінами магазину, витрачаючи мінімум часу. Окрема вкладка з акційними пропозиціями дозволяє спробувати нові продуктові бренди та водночас зекономити кошти. Після оформлення замовлення персональний комплектувальник збере товари у спеціальні термоящики задля збереження свіжості продуктів та передасть їх кур’єру. Час доставки покупці обирають самостійно в рамках зручних двогодинних слотів протягом дня з 10:00 до 22:00.

«Відкриттям у Полтаві ми продовжуємо стратегію регіональної експансії нашого сервісу доставки продуктів. Ми готувалися до старту роботи дуже ретельно і готові разом з METRО запропонувати мешканцям міста високий рівень сервісу. Запрошую полтавчан оцінити значну економію часу та сил, які дарує сервіс Zakaz.ua – відтепер купувати продукти можна навіть не виходячи з дому, це особливо важливо під час карантину», – коментує Андрій Курський, генеральний директор Zakaz.ua.

Довідка

Zakaz.ua – лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні. Компанія працює з 2010 року та надає послуги замовлення та доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: METRO, Ашан, NOVUS, MегаМаркет, Фуршет, Таврія В, ВОСТОРГ. На сьогодні працює в 9 містах України (Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Житомир, Полтава), а також у Молдові (Кишинів).

Zakaz.ua працює як надійний партнер для продуктових мереж, водночас забезпечуючи своїх клієнтів зручним сервісом і високою якістю обслуговування. Власна IT-платформа дозволяє приймати, обробляти та доставляти замовлення максимально оперативно. Zakaz.ua виконує доставку замовлень кур’єрами, які пройшли навчання у власному тренінговому центрі.

Компанія здійснює доставку щодня в межах зручних двогодинних слотів, а також доставляє замовлення день у день. Замовляючи через сервіс Zakaz.ua, ціни на товари не відрізняються від цін на полицях магазинів-партнерів.

Компанія МЕTRO Cash&Carry Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі вона управляє 23 торговельними центрами у 15 містах України.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply