Це в рамках першого раунду фінансування з 2018 року, який очолила інвесткомпанія Kinnevik AB (Швеція). До фінансової частки долучилися: Sprints Capital, GP BullHound, Creandum AB. Сумарно Vivino отримала 221 мільйон доларів.
Застосунок сервісу Vivino «сканер вина»дозволяє фотографувати етикетку на пляшці у крамниці чи ресторані, дізнаватися середню оцінку користувачів, ціни на продукт в онлайн-крамницях, читати відгуки, рекомендації на обрані страви.
Сервіс формує персоніфіковані рейтинги вина відповідно до ціни, рецензій чи регіону, надає можливість користувачам купити його у застосунку.
Гендиректор Хейні Захаріассен порівнює функцію персоніфікації рекомендацій з рейтингом рекомендацій стрім сервісу Netflix.
50 мільйонів людей з 17 країни використовують винний сервіс. Інвестиції – це нагода вийти на нові ринки, зокрема, Мексику, Японію, Португалію, Польщу, а також – це можливість розширити команду на 50 відсотків до 300 осіб. Компанія надалі працюватиме над вдосконаленням персоніфікації рекомендацій вин.
Минулоріч продаж винної продукції на платформі Vivino зросли до 265 мільйонів доларів. Карантинні міри користувачів спрямували з барів, ресторанів до онлайн-крамниць. Але на прибутковість найближчого року стартап не розраховує.
За матеріалами РБК