Цілісна екосистема телемедичних сервісів, створена на базі Здорро, розширить можливості сучасної медицини за допомогою штучного інтелекту, IoT та Big Data аналітики.

Smart клініка Здорро створена Vodafone Україна в партнерстві з компанією Botkin.pro, яка спеціалізується на телемедичних консультаціях.

«Пандемія очікувано збільшила інтерес до телемедицини з боку пацієнтів і лікарів. У 2020 року на платформі Вotkin.pro проведено більше 30 тисяч онлайн консультацій, а лікарська база збільшилася на 174% в порівнянні з 2019 роком», – розповів професор Владислав Гринь, керівник телемедичної платформи Вotkin.pro.

На сьогоднішній день smart клініка Здорро має найбільшу в Україні базу лікарів, які консультують віддалено. Прийом ведуть понад 1100 фахівців, і їх число постійно зростає. Клієнти мають можливість вибрати лікаря зі 130 медичних спеціальностей. Додатковим критерієм, який допомагає клієнтам зробити вибір, є рейтинг фахівця, який залежить від стажу лікаря і вченого ступеня: серед фахівців клініки багато практикуючих кандидатів і докторів медичних наук.

«Наші партнери накопичили багатий досвід в застосуванні телемедицини. Велика кількість лікарів довіряють і регулярно використовують телемедичні платформи для спілкування з пацієнтами. Наше завдання – створити на базі smart клініки Здорро перше в Україні повноцінне рішення, яке об’єднає телемедицину і напрацювання Vodafone в сфері BigData аналітики, IoT-сервісів та застосуванні штучного інтелекту», – зазначив Євген Чорний, керівник відділу з розвитку інноваційних продуктів Vodafone Україна.

Smart клініка Здорро це не просто розмова з лікарем за допомогою сучасних засобів зв’язку. Це майданчик для повноцінних медичних консультацій зі зручним інтерфейсом, яка дає можливість:

  • відкрити особистий кабінет пацієнта, в якому буде фіксуватися історія звернень та результати консультацій
  • знайти і вибрати лікаря за фахом, рейтингом та відгуками
  • записатися на прийом у зручний час
  • отримати онлайн консультацію в текстовому або відео форматі з висновками лікаря
  • запросити другу лікарську думку у профільних фахівців

Здорро надає разові медичні консультації. Наступним етапом стане підключення онлайн-аптек, лабораторій та чат-бота з елементами штучного інтелекту, який допоможе клієнтам самостійно моніторити стан свого здоров’я і, в разі необхідності, звертатися за медичною консультацією. Також, на основі даних, отриманих протягом перших місяців роботи клініки, будуть сформовані пакетні пропозиції, що враховують найбільш затребувані послуги.

Детальніше дізнатися про клініку і пройти реєстрацію можна на сайті Здорро.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 21 країні, має партнерські угоди з операторами 48 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 30 вересня 2020 року Vodafone надає послуги більше 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 році – 3 кварталі 2020 року перевищили 28,1 млрд грн. На сьогодні мережа 4G охоплює понад 81% населення країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів.

You may also like

Leave a reply