Vodafone збільшив прибуток за результатами 3 кварталу 2019 року. Виручка компанії в липні-вересні цього року зростає швидше за ринок. Річне збільшення виручки склало 29.7%, дохід в 3 кварталі склав 4,3 млрд грн.
Vodafone збільшив OIBDA на 28.9% в річному численні, за результатами 3 кварталу цей показник досяг 2,4 млрд грн. Маржа OIBDA стабільна з тенденцією до зростання, в третьому кварталі вона виросла до 54,6%. Чистий прибуток компанії в 3 кварталі 2019 року склав 887 млн грн.
Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних. Загальний обсяг інтернет трафіку в мережі Vodafone за рік збільшився вдвічі. Зростання дата-доходів за цей час склало 56%.
Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів Super Net з великим обсягом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв’язку, а також молодіжний тариф Joice з безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Тарифи Vodafone користуються популярністю у абонентів і є одними з найдоступніших на ринку, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 68,2 грн.
Зростання споживання стало можливим також завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. Сьогодні 4G мережа Vodafone доступна 66% українців, 86% населення може користуватися 3G покриттям. З’явився також новий помітний тренд, який буде посилюватися. Впровадження 4G дало поштовх розвитку нових технологій і нових напрямків бізнесу на їх основі – IoT, big data аналітика, хмарні сервіси. Попит на ці послуги збільшується, як серед бізнес-клієнтів компанії, так і на рівні муніципалітетів – так, за останній рік були укладені меморандуми з міськими адміністраціями Харкова, Києва, Одеси про застосування нових технологічних рішень для розвитку концепції Smart City.
Також збільшилися доходи торгової діяльності в зв’язку з розширенням власної роздрібної мережі. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших ритейлерів у країні, торговельна мережа компанії сьогодні налічує більше 240 власних магазинів. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні гаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.
У 3 кварталі 2019 року продовжує збільшуватися кількість клієнтів Vodafone – послуги компанії вибирають 19,8 млн клієнтів.
Про Vodafone
Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 24 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 18 ринках.
Станом на 30 червня 2019 року Vodafone надає послуги близько 640 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 21 мільйону користувачів фіксованого інтернету.