Компанія Vodafone склала рейтинг використання мессенджерів та соціальних мереж в містах і областях України за перші 5 місяців 2021 року, надавши кожному регіону кольоровий статус – під колір значка сервісу, яким найактивніше користуються клієнти.

Кольори, відповідні популярним соціальним мережам і мессенджерам:

  • Viber – фіолетовий;
  • WhatsApp – зелений;
  • Telegram – блакитний;
  • Instagram – вишневий;
  • Facebook – синій;
  • YouTube – червоний (включаючи YouTube Music);
  • TikTok – чорний;
  • Likee – рожевий;
  • Snapchat – жовтий.

Зазначимо, що у порівнянні з аналогічним рейтингом минулого року показники середнього місячного питомого об’єму трафіку на одного користувача (МБ/люд) дещо зменшилися, що обумовлено «розмиттям» статистики через загальне зростання кількості користувачів усіх вказаних сервісів.

Інформаційна культура в Україні: правовий вимір: У монографії висвітлюється феномен інформаційної культури на міждисциплінарному рівні з акцентом на інформаційно-правові дослідження.

Синій колір, з найбільшим трафіком Facebook (1037 МБ/люд), отримала Чернігівська область. Її сусіди, Житомирська і Черкаська отримали відповідно червоний та рожевий кольорові коди, досягши найбільших серед областей показників середнього місячного питомого об’єму трафіку у YouTube (3839 МБ/люд) та Likee (767 МБ/люд).

Чемпіоном з TikTok стала «чорна» Вінницька область, яка продемонструвала показник трафіку 2112 МБ/люд. Найбільший трафік Telegram (844 МБ/люд) створювали жителі «блакитної» Хмельницької області.

Як і торік, фіолетовою та зеленою стали Одеська та Херсонська області з показниками Viber (118 МБ/люд) та Whatsapp (98 МБ/люд) відповідно. Найактивніші користувачі Instagram й досі проживають у «вишневій» Рівненській області і створюють трафік 2917 МБ/люд. У той же час найбільш активні користувачі сервісу Snapchat знаходяться у «жовтій» Волинській області з показником 46 МБ/люд – і тут за рік нічого не змінилося.

Vodafone також виділив населені пункти з найбільш активними користувачами цих же сервісів:

  • Фіолетовий (Viber) – Чугинка, Луганська обл., 1163 МБ/люд;
  • Зелений (WhatsApp) – Кам’яне, Запорізька обл., 1287 МБ/люд;
  • Блакитний (Telegram) – Радісний Сад, Миколаївська обл., 5256 МБ/люд;
  • Вишневий (Instagram) – Дроздинь, Рівненська обл., 12028 МБ/люд;
  • Синій (Facebook) – Юрківка, Вінницька обл., 4035 МБ/люд;
  • Червоний (YouTube) – Щигліївка, Житомирська обл., 13236 МБ/люд;
  • Чорний (TikTok) – Зубринка, Житомирська обл., 5608 МБ/люд;
  • Рожевий (Likee) – Королево, Закарпатська обл., 3021 МБ/люд;
  • Жовтий (Snapchat) – Седлище, Волинська обл., 398 МБ/люд.

Vodafone продовжує лідирувати у будівництві 4G-покриття в діапазоні LTE900. Компанія збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, в першу чергу, в селах. Vodafone Україна – лідер за швидкістю мобільного інтернету в Україні за результатами незалежного дослідження Ookla за друге півріччя 2020 року.

Рейтинг складений за результатами оцінки середнього обсягу трафіку сервісу на кожного користувача, який мешкає в даному регіоні. Щоб максимально знизити похибку, фахівці компанії виключили населені пункти з незначною кількістю користувачів кожної соцмережі або месенджера.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 21 країні і має партнерські угоди з операторами 49 країн. Станом на 31 березня 2021 року Vodafone надає послуги більше 300 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 28 мільйону користувачів фіксованого інтернету та об’єднує більше 123 мільйонів IoT підключень. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 році – 1 кварталі 2021 року перевищили 29,7 млрд грн.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – Інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів.

Вам також може сподобатися

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *