Виробники енергії мають обговорювати з громадськістю свої інвестиційні програми

Виробники енергії мають обговорювати з громадськістю свої інвестиційні програми

Набрала чинності постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Змін до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами та з виробництва теплової та/або електричної енергії на атомних електростанціях, гідроелектростанціях та гідроакумулюючих електростанціях» від 27 червня 2019 р. № 1239.

Новим п. 1.4. Порядку визначено, що підприємства, які виробляють теплову/електроенергію, чи передають енергію магістральними мережами (ліцензіат), повинні проводити відкрите обговорення інвестиційних програм на місцях перед розглядом НКРЕКП питання щодо схвалення програм.

Обговорення повинно відбуватися відповідно до Порядку проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою Нацкомісії від 30 червня 2017 р. № 866.

До розгляду питання про схвалення інвестиційної програми або внесення змін до неї на засідання НКРЕКП у разі необхідності можуть запрошуватись всі зацікавлені особи (доповнено абз. 2 п. 1.6).

Також у новій редакції викладено абз. 3 п. 1.6, за яким рішення Комісії повинно оприлюднюватись згідно з нормами Регламенту, затвердженого постановою НКРЕКП від 6 грудня 2016 р. № 2133.

Змінами до деяких підпунктів п. 2.3 відтепер деталізовано що саме має містити інвестиційна програма, зокрема, – розрахунки економічного ефекту від впровадження кожного заходу програми. А  пояснення до неї мають вказувати на мету виконання запланованих заходів та обґрунтовувати їх доцільність, описувати передбачуваний економічний ефект, тощо.

Планувати фінансування розділів інвестиційної програми має ліцензіат з урахуванням, зокрема, підвищення енергоефективності магістральних та міждержавних електромереж та потреб забезпечення кібербезпеки системи передачі (доповнення до п. 2.8).

За новою редакцією абз. 2 п. 4.2, роботи перехідного характеру можуть вважатися виконаними, якщо, зокрема, здійснено авансові платежі по таких роботах, та наявні акти  виконаних робіт.

У разі неповного виконання ліцензіатом програми, в наступному періоді першочергово фінансуватимуться заходи з будівництва, реконструкції і технічного переоснащення з метою забезпечення довиконання інших заходів (нова редакція п. 4.3).

Джерело: LexInform

Оставить комментарий