20 січня 2016 на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся Вернісаж педагогічного досвіду «Формування ініціативності та підприємливості учнів на уроках та в позаурочний час» у рамках реалізації міжнародного проекту «Шкільна академія підприємництва – 3».

Основними цілями проекту є: підготовка експертів з обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) для підтримки вчителів в процесі використання в школах уроків з підприємницьким тлом, а також підготовка вчителів різних навчальних предметів до впровадження інтегрованих уроків «з підприємницьким тлом» у школі.

Із вітальним словом до учасників заходу звернулися: Ірина Юліанівна Ісопенко, заступник директора Департаменту освіти і науки ЧОДА; Григорій Іванович Білянін, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук, доцент; Косик Вікторія Миколаївна, начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Інституту модернізації змісту освіти МОН України; Тамара Степанівна Богачик, заступник директора з науково-методичної роботи ІППОЧО, кандидат історичних наук; Галина Василівна Руда, заступник директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин, кандидат психологічних наук.

     

Ірина Юліанівна у своєму вітальному слові закцентувала: «Хочу подякувати Міністерству освіти і науки України та Інституту модернізації змісту освіти за надану можливість співпрацювати. Бажаю успіхів у справі, яку ви робите для нас, для наших дітей та держави, і, звичайно ж, бажаю сьогодні плідної роботи, щоб кожен з вас зміг донести до своїх колег набуті знання. Я впевнена, що наша педагогічна громадськість має чим пишатися, має чим поділитися та презентувати свої педагогічні набутки”.

Продовжив вітання Григорій Білянін. За його словами у 2015 році Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбулась реалізація польсько-українського проекту “Шкільна академія підприємництва – 3”. Даний проект організований Центром Розвитку Освіти у Варшаві та співфінансований у рамках Програми розвитку польської співпраці Міністерства закордонних справ Республіки Польща у 2015 році.

“Такі проекти – це перший крок до того, щоб усвідомити, що основним завданням вчителя є не передати знання, які є в підручнику, а привчити до життя у суспільстві”, – зауважив Григорій Іванович.

Косик Вікторія Миколаївна побажала присутнім успіху у навчанні. “Я переконана, що наша плідна співпраця дасть свої результати. Адже вже на сьогодні є такі школи, що можуть показати себе не тільки на рівні України, а й за кордоном”, – наголосила Вікторія Миколаївна.

Про розвиток ключових компетенцій педагогів та учнів у рамках реалізації міжнародного проекту “Шкільна академія підприємництва – 3” доповіла Наталія Костянтинівна Куриш, завідувач НМЦ менеджменту та координації діяльності РМК/ММК ІППОЧО.

Унгурян Ірина Корнеліївна, викладач кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою ІППОЧО, розповіла про інтеграцію підприємницького змісту у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів як засіб формування підприємливості та ініціативності учнів.

Під час засідання секцій педагоги-учасники проекту мали змогу поділитися своїми напрацюваннями з природничо-математичних та суспільно-гуманітарних дисциплін, зокрема, розповісти про впровадження активних методів навчання на уроках.

В.М.Косик під час тренінгового заняття розповіла про інтерактивні освітні технології та цифрові освітні ресурси у навчальному процесі та про їх роль у становленні фахівця. Із організацією і проведенням ІІІ Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми – 2016» ознайомила Мельник Оксана Володимирівна, к.е.н., доцент кафедри стратегії підприємств Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

На завершення учасники Вернісажу педагогічного досвіду обмінялися думками щодо розвитку інноваційної та підприємливої особистості через запровадження технологій проекту у навчально-виховному процесі та презентували напрацювання секцій педагогів-учасників проекту.

Г.В.Руда підвела підсумки роботи Вернісажу та запропонувала написати бачення впровадження даного проекту в життя, методом роботи у малих групах, та описати роль всіх ланок навчально-виховного процесу у їх реалізації. Н.К.Куриш запропонувала Формулу впровадження напрацювань проекту «Шкільна академія підприємництва – 3» у навчальних закладах Буковини.

Фотогалерея події >>

You may also like

Leave a reply