27 квітня об 11:00 відбудеться безкоштовний вебінар на тему «Як працювати з 800 контрагентами та не потонути в паперах. Досвід Prozorro».

Спікери:

Валентина Матвійчук — product manager з роботи з електронними майданчиками та електронного документообігу

Василь Задворний — генеральний директор ДП «Прозорро»

Олександр Вернигора — директор «Intecracy Deals». Співголова Комітету з ІКТ СУП.

На вебінарі обговорять такі питання:

  • Як підготуватися до переведення документів у «цифровий» формат.
  • Зовнішній і внутрішній документообіг. Переваги комплексного рішення.
  • Які перепони існують для повної відмови від паперу.
  • Як успішно перейти на електронний документообіг? Досвід Prozorro.

Наприкінці вебінару ви зможете поставити питання, та на прикладі ваших кейсів отримати розгорнуті відповіді.

Реєстрація на вебінар тут: https://bit.ly/3ggbAG8

Вам також може сподобатися

Події

IFRS Forum-2021

IFRS Forum-2021 «Фокус на якісні послуги та соціальну відповідальність» «Focus on quality services and social ...

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *