В Україні запустили приймання карток UnionPay в мережі банкоматів і торгових терміналів ПриватБанку - 17 мин назад
II Форум Аграрні Інновації/ II Agrarian Innovations Forum - около 3 часов назад
Customer Development Marathon – Business Talk Forum - около 3 часов назад
Як захистити свої права на софт: патентування в сфері ІТ - около 3 часов назад
770 підприємств Києва не виконали нормативу з працевлаштування людей з інвалідністю - около 4 часов назад
Циклічність життя, колесо білки і випадковість - около 22 часов назад
З 1 грудня максимальний розмір допомоги по безробіттю збільшиться до 8408 гривень - 29.11.2019
Магазин мировой сети Miniso в Киеве - 28.11.2019
Круглий стіл «Шляхи реформування кримінально-процесуального законодавства» - 28.11.2019
Слабкі місця суспільства - 26.11.2019
Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%
ПриватБанк єдиний з українських банків увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время».
Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводиться спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році впевнено зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже 300 млн долл США.
За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.
Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду, – географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі.