Компанія Semantrum, розробник сервісу для медіа-моніторингу та управління репутацією, запускає масштабне дослідження профілю українського PR-спеціаліста. Метою дослідження є визначення, а хто ж він насправді – український піарник, які функції виконує зараз, яку має освіту та досвід, як взаємодіє з іншими відділами та які канали найчастіше використовує для своїх активностей?

Як показує попередній аналіз, під вакансією «PR-менеджер» часто приховано ще багато обов’язків, які у класичному розумінні професії для неї зовсім нетипові.

Наприклад, у описах вакансій на сайтах про роботу у переліку завдань стоять:

  • Ведення сторінок у соціальних мережах (Social media management)

  • Організація промо-івентів, конференцій

  • Лідогенерація

  • Розробка макетів (і іноді безпосередньо роботи з дизайну)

  • І навіть адміністрування сайтів і SEO

  • Буває навіть так:

(всі скріншоти – з відкритих вакансій на rabota.ua і work.ua)

Запрошуємо всіх PR-спеціалістів, PR-директорів, менеджерів з внутрішніх та зовнішніх комунікацій, прес-секретарів, політтехнологів взяти участь у дослідженні.

Дослідження триватиме до 15 жовтня, результати будуть опубліковані 31 жовтня.

Довідка:

Компанія Semantrum – виробник онлайн-сервісу для моніторингу медіа активності та управління репутацією.Система шукає згадки про ваші та конкурентні бренди в базі даних, зібраних з веб-медіа, соціальних медіа (Twitter, Facebook, Youtube, Instagram, Telegram), сайтів відгуків та пошуку роботи. Ви бачите додаткові атрибути для всіх ваших згадок: тональність, покриття, тип згадки, чи був ваш бренд основною темою для цієї публікації чи ні; імена осіб, географічні розташування, бренди та компанії, які згадувалися разом з вашим брендом. Ви можете отримати всю необхідну інформацію для прийняття рішень. Дані представлені стрічкою повідомлень та  інтерактивними графіками, які можна доповнити додатковими зовнішніми даними, наприклад, Google Analytics або вашими фінансовими даними.

You may also like

Leave a reply