Українські підприємства здатні забезпечити модернізацію залізничного рухомого складу, потрібні замовлення – депутат

Українські підприємства здатні забезпечити модернізацію залізничного рухомого складу, потрібні замовлення – депутат

Українські підприємства здатні забезпечити модернізацію залізничного рухомого складу. Для цього потрібна лише розумна державна промислова політика. Про це заявив заступник голови Комітету Верховної Ради з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський під час відвідування виставки Rail Expo в Києві.

“Законопроект про локалізацію № 3739, одним з авторів якого я є, передбачає обов’язкову вимогу української складової при державних закупівлях залізничної техніки. Кошти, які держава буде здатна витратити на модернізацію рухомого складу, не тільки забезпечать залізницю новими вагонами і локомотивами, але й надасть роботу українським машинобудівникам. Як приватним заводам, так і тим, що входять до складу Укрзалізниці”, – відзначає Дмитро Кисилевський.

За розрахунками нардепа, вантажний вагон – майже на 100% український виріб.

З української руди і металобрухту виготовляють метал, з якого створюють запчастини і складові вагону, а українські підприємства та проектувальники роблять зборку і технічну документацію. Трохи менша, але так само значна доля української складової в пасажирському вагоні. За оцінками Кисилевського вона коливається  в районі 60-75%.

Депутат акцентує, що Україна має і всі необхідні можливості для високого ступеню локалізації локомотивів. “Навіть вантажні локомотиви, які Україна з початку 2000-х років самостійно не виробляла, зараз можуть бути локалізовані на 50% і вище, адже в Україні є виробники значної частини комплектуючих і є підприємства, які здатні швидко розгорнути виробництво чи збирання електровозів і тепловозів”.

“Можливо хтось думає, що українські підприємства – це застигле минуле? Аж ніяк. Лише тільки один КВБЗ лише в розробку пасажирських потягів інвестував 350 млн доларів. Інші заводи – і Дніпровагонмаш, і Аурум Груп, і ДМЗ Карпати, чи, скажімо Миколаївський тепловозоремонтний завод, постійно інвестують в модернізацію і нове обладнання. Це і є ті реальні інвестиції, яких потребує Україна”.

Парламентар назвав абсурдом представлення купівлі готових американських локомотивів, як «великої перемоги». На думку депутата “Це плювати в обличчя тисячам українських робітників і інженерів, які працюють на українських підприємствах. Це економічна недолугість, якої ми маємо позбутися. Залізничну техніку маємо замовляти на українських підприємствах”.

Створення робочих місць для українців у своїй країні та розвиток власної промисловості, а не промисловості інших країн, має стати реальним пріоритетом української держави. Заступник голови Комітету з питань економічного розвитку вважає законопроект про локалізацію в цьому сенсі – повернення здорового глузду в економічну і промислову політику.

Нагадаємо, що 21 липня Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроект про локалізацію. Його авторами стали 38 народних депутатів, в т.ч. лідери фракцій: Слуга Народу (Давид Арахамія і Олександр Корнієнко), Батьківщина (Юлія Тимошенко), ОПЗЖ (Юрій Бойко), ЄС (Ірина Геращенко), Довіра (Олег Кулініч).

Оставить комментарий