Українська «чорна п’ятниця», що за традицією дає старт передноворічним розпродажам, встановила новий рекорд купівлі товарів у розстрочку, які втричі перевищили середньодобові показники. При цьому, загальний обсяг покупок, оплачених картками, за тиждень розпродажів збільшився лише на 13%.
За даними ПриватБанку, який забезпечує роботу сервісів онлайн-кредитування «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами», за “чорний” тиждень розпродажів обсяг продажів товарів у кредит виріс втричі порівняно з показниками попереднього тижня і досяг 485 млн грн.
Рекордне зростання – у 4 рази – забезпечила онлайн-розстрочка в інтернет-магазинах, за тиждень клієнти ПриватБанку купили в онлайн-кредит товарів на 180 млн грн, причому більшу частину купівель в Інтернеті в розстрочку було здійснено саме “чорної п’ятниці” на 50,4 млн грн.
Обсяги продажів у розстрочку в офлайн магазинах попри карантинні обмеження зросли майже втричі до 205 млн грн, причому 23 листопада клієнти банку закупились в розстрочку на 88 млн грн.
“Якщо на початку тижня розпродажів домінували купівлі в інтернеті, у понеділок та вівторок більшу частину покупок у розстрочку клієнти проводили онлайн, то вже у четвер та п’ятницю “живі” магазині повернули собі лідерство за обсягами оплат, – відзначив керівник напрямку обслуговування торгових підприємств ПриватБанку Євген Васильцов.
У цілому за підсумками тижня розпродажів, користувачі карток ПриватБанку оплатили безготівково 34 мільйони покупок на суму понад 8 млрд грн. За інформацією банку, 23 листопада обіг у мережі торгових терміналів зріс до 1,7 млрд грн. За добу масових розпродажів найбільше зростання оплат картками зафіксоване у продовольчих магазинах – до 632 млн грн та магазинах електроніки – 358 млн грн.