Діджитал-оператор lifecell додає безлімітне користування Instagram та Twitter в усі тарифні плани, де передбачено безлімітне користування соціальними мережами.

Діджитал-оператор lifecell аналізує потреби абонентів, щоб пропонувати актуальні послуги. Тому lifecell додав безлімітне користування Instagram та Twitter в усі існуючі тарифні плани, за умовами яких надається безлімітний трафік в соцмережах. Це більшість існуючих тарифів lifecell, до яких, зокрема, відносяться такі популярні тарифні плани як:

  • «4 Безліміти»;
  • «Інтернет Жара»;
  • «ХайП»;
  • «Лайфхак»;
  • «Бомба»;
  • «Platinum».
Зазначимо, що трафік не тарифікується за умови використання офіційних додатків Instagram та Twitter, завантажених з Google Play, Apple Store та Microsoft Store, та веб-браузерів. Перехід за посиланнями на інші сайти з додатків, браузерів та переходи за рекламними банерами тарифікуються згідно з умовами тарифних планів абонентів.

Крім того, Instagram та Twitter було додано до переліку соцмереж послуги «Соціальні мережі». Детальні умови користування послугою можна прочитати за посиланням.

Наразі абоненти lifecell активно використовують швидкісний мобільний інтернет. За статистикою, найбільш популярні серед абонентів це відеосервіси – 36% трафіку користувачів, браузери і додатки – 33%, соцмережі – 26%, месенджери – 4%. Обсяг трафіку в мережі lifecell після запуску 4.5G у мережі оператора зріс на 134% за рік говорить про високий рівень зацікавленості абонентів та готовність до користування послугами нових стандартів зв’язку. За даними на кінець другого кварталу 2019 р. 78% абонентів lifecell є користувачами смартфонів.

lifecell ― український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. Оператор належить Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець другого кварталу 2019 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 6,8 мільйонів користувачів. Як діджитал-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. 

До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входить багатофункціональний месенджер BiP, музичний сервіс fizy, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проектів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мереж IoT (Інтернет речей).

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply