Прогноз завантаженості українських морських курортів на основі дата аналітики та даних мережі Vodafone.

Vodafone проаналізував статистику активності туристів на приморських курортах України у перший літній місяць. Пік активності, очікувано, припав на «великі» вихідні з нагоди Дня Конституції.

Гео-аналітика свідчить про те, що кількість туристів, які відвідали Одесу в перший літній місяць, повернулася на «докарантинний» рівень, а в День Конституції туристів в Одесі було вдвічі більше, ніж в пікові дні березня – 8.03. Найбільше туристів приїхало з Київської області, на другому місці – жителі Одеської області. У п’ятірку найбільших прихильників Одеси також потрапили мешканці Херсонської, Запорізької і Дніпропетровської областей.

Судячи зі збільшення інтернет-трафіку і кількості 4G користувачів, в цілому внутрішній туризм на українських морських курортах Одеської, Миколаївської та Херсонської областей виріс на 30% в порівнянні з аналогічними вихідними минулого року.

Ще більшу динаміку демонструють приморські курортні міста і селища Азовського моря – в Запорізькій і Донецькій областях.

Телеком-дані дозволяють будувати прогнози щодо збільшення туристичного потоку на українських курортах. Судячи з того, як розподілявся трафік у червні, найбільш популярними на східному узбережжі в цьому році залишаться Бердянськ і Кирилівка – там зафіксований найбільший обсяг інтернет-трафіку. Середньодобовий трафік тут склав 20ТБ і 13 ТБ відповідно, що на 37% і 55% більше в порівнянні з минулим роком.

А серед нових напрямків, які набирають популярності варто відзначити прибережні селища Донецької області: Білосарайська Коса (+ 177%), Ялта (+ 124%) і Урзуф (+ 101%). Вони показали найбільший приріст трафіку.

Прогноз відвідуваності курортів на основі власної дата-аналітики дозволяє інженерам компанії забезпечити достатню ємність мережі – за допомогою стаціонарного обладнання і пересувних базових станцій – в «гарячих» точках з урахуванням органічного зростання трафіку. Так, не зважаючи на істотне зростання навантаження в червні цього року, середня швидкість на морських курортах не впала, а, навпаки, зросла в 1,5 рази в порівнянні з минулим роком.

Крім поліпшення якості послуг зв’язку, телеком-аналітика дає можливість містам підготуватися до туристичного сезону і поліпшити власну туристичну привабливість. Нові технології здатні повністю змінити процес міського планування, моніторингу та реагування на надзвичайні ситуації, дозволяючи приймати миттєві й математично точні рішення.

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 22 країнах, має партнерські угоди з операторами 42 країн і надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 17 ринках. Станом на 31 грудня 2019 року Vodafone надає послуги близько 625 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 27 мільйону користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, яка надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G. Інвестиції Vodafone в період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015-2020 роках перевищили 26,6 млрд грн. На сьогоднішній день Vodafone забезпечує покриття 3G для 86% жителів України, і 4G для більше 71% жителів країни.

Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство і розвивати нові технологічні послуги – інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, Mobile ID, Фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 19,5 млн клієнтів. 

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply