ПриватБанк разом з відомими блогерами розпочав просвітницьку кампанію, щоб привернути увагу українців до правил платіжної безпеки і навчити протидіяти шахраям.

Антон Тимошенко, один із найвідоміших стендап-коміків в Україні, в легкій і зрозумілій формі розказує про найбільш поширені види шахрайства та дає поради, як їм запобігти. 

Перший випуск присвячений соціальному інжинірингу – методиці психологічної маніпуляції, використовуючи яку, зловмисники змушують добровільно розголошувати конфіденційні платіжні дані. Ролик вже можна переглядати в YouTube, а список корисних “антишахрайських” відео поступово розширюватиметься.

Вікторія Губіна, маркетинг-директор ПриватБанку, розказала, що питання платіжної безпеки наразі як ніколи гостре: “Мільйони українців згуртувались, аби протистояти викликам, які несе війна, проте, буремні часи – на руку шахраям, і вони активізували свою діяльність. ПриватБанк дбає про своїх клієнтів, і ми щиро сподіваємось, що серія наших нових відео допоможе підвищити фінансову грамотність українців і тим самим захистити їх. Беремо і протидіємо!”

Цей та інші проекти банк реалізує в рамках своєї корпоративної соціальної відповідальності просвітницької роботи з протидії шахрайству та у співпраці з Національним банком України в рамках кампанії #шахрайгудбай. Знати і розуміти правила безпеки безготівкових та онлайн-платежів – це протидіяти шахраям, а саме шахрайство легше попередити, аніж боротися з його наслідками.

You may also like

Новини компаній

Понад 300 000 українців вже відкрили картки «Кешбек «Зроблено в Україні» в ПриватБанку, щоб отримувати додатковий 10% кешбек за розрахунки

За перші дні від старту програм “Національний кешбек”  313 000 українців вже  відкрили в ПриватБанку спеціальні ...

Comments are closed.