Рекрутинг – один із напрямків роботи з роботодавцями. Буквально, він означає задоволення потреб роботодавців у підборі персоналу.

Під час карантину багато роботодавців м. Києва зіткнулися з проблемою підбору кваліфікованих спеціалістів стандартними методами. Фахівці КМЦЗ почали активно надавати дистанційні послуги, використовуючи для цього засоби телефонного зв’язку, електронну пошту, організовували онлайн зустрічі з роботодавцями, zoom співбесіди та ін. Завдяки таким особливостям в роботі на засадах рекрутингу з початку 2020 року було укомплектовано 1180 вакансії на 785 підприємствах. Налагоджено плідну співпрацю з майже трьома тисячами підприємств.

«Ми готові оперативно виконати кожне кадрове замовлення роботодавців. Для того, щоб послуги були якісними, попередньо наші фахівці ретельно вивчають потреби роботодавців у кадрах. Допомога в укомплектуванні персоналом включає цілий спектр послуг. Інформація про вільні робочі місця розміщується на інтернет-ресурсах, аналізуються професійні якості претендентів, кандидати на робочі місця презентуються роботодавцям, організовуються дистанційні зустрічі з претендентами на вакансії», – повідомив директор Київського міського центру зайнятості Віктор Білич.

Вперше в Україні у Київському міському центрі зайнятості були започатковані онлайн ярмарки вакансій за участю провідних столичних підприємств. Роботодавці активно почали використовувати такий спосіб спілкування з безробітними. Станом на 1 лютого цього року проведено 15 онлайн ярмарків вакансій за участю 22 роботодавців, які презентували майже 150 вакансій. Нині онлайн ярмарки вакансій проводяться в кожній районній філії. До дистанційного спілкування з роботодавцями долучилися понад 800 громадян з числа безробітних, які перебувають на обліку в Київському міському центрі зайнятості. Відбулося також шість презентацій роботодавця, в яких взяли участь понад 70 безробітних.

Виконуючи замовлення з підбору персоналу на засадах рекрутингу, фахівці служби зайнятості виступають в ролі своєрідного посередника між роботодавцем та шукачем роботи. Роботодавцям рекрутингова форма співпраці зі службою зайнятості зручна і вигідна, бо заощаджує час і кошти на підбір персоналу.

 «Онлайн заходи у форматі «Роботодавець – рекрутер – шукач роботи» здобули надзвичайну актуальність, адже сприяють швидшому укомплектуванню робочих місць. В умовах дії обмежувальних заходів це чудова нагода донести інформацію про вакансії безпосередньо до осіб, які шукають роботу, і використати зазначені заходи як можливість одразу дистанційно поспілкуватися з декількома претендентами на робочі місця. Участь у заходах є безкоштовною та доступною для всіх зацікавлених. Можна сказати, що дистанційний діалог між роботодавцями та шукачами роботи виявився конструктивним та результативним», – підкреслила начальник відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості КМЦЗ Інна Науменко.

Київський міський центр зайнятості сьогодні це:

  • Найбільша база можливостей
  • Безкоштовні послуги для безробітних та роботодавців

You may also like

Новини компаній

В Україні вийшов другий номер безкоштовної газети з фінансової грамотності для людей старшого віку від НБУ, ПриватБанку та фонду «Життєлюб»

Освітній проект з фінансової грамотності для людей старшого віку, який у партнерстві започаткували Національний банк ...

Leave a reply