Історія почалася в 1921 році, коли у місті Гамбург відкрилася перша майстерня з ремонту автомобілів Bosch. І це початок шляху найбільшої у світі мережі незалежних автомайстерень.

Зараз Бош Авто Сервіс – це 15 000 станцій у 150 країнах світу, якісні автомобільні запчастини, обладнання для діагностики та ремонту, технічна експертиза; лідер в інноваціях, надає партнерам новітні технології з діагностики, обслуговування та ремонту автомобілів; сервіс найвищої якості.

Роберт Бош розумів важливість створення мережі автосервісів ще на початку 20 століття. Ремонтна майстерня Max Eisenmann & Co у місті Гамбург в 1921 році стала першою офіційною сервісною станцією Robert Bosch AG з установки запчастин і ремонту автомобілів.

Зростання кількості автовласників викликало потребу у спеціалізованій експертизі з ремонту авто, що виходило за межі держав і континентів.

Завдяки зібраній інформації про всі автомобільні марки та моделі авто, а також розвиненій службі підтримки та прогресивним системам діагностики від Bosch, партнери по всьому світу можуть спиратися на експертизу концерну. Перевага для кінцевих споживачів – висока доступність оригінальних запасних частин Bosch на кожній станції мережі, а також – кваліфікований технічний персоналі, який постійно навчається.

Експертизі Bosch довіряють у всьому світі.

Система навчання персоналу Bosch Service Excellence складається з регулярного аудиту, перевірки кожної майстерні, високої якості послуг для партнерів мережі.

Майстерні Бош Авто Сервіс очолюють високі позиції в незалежних дослідженнях і опитуваннях клієнтів – середній рейтинг 4,4 зірки з 5 можливих.

У дослідженнях та розробках концерну Bosch беруть участь за 72 000 фахівців. Інвестиції в цей напрямок у 2019-му році склали 6,1 млрд євро. Тоді ж концерн Bosch отримав 4202 патенти на нові винаходи. Це підтвердження статусу одного з провідних новаторів у сфері мобільності.

«Мережева взаємодія, автоматизація водіння та нові системи приводу – сучасні транспортні засоби стають все складнішими. Все більше авто обладнується технологіями допомоги водіям, а також новими мультимедійними системами з великими дисплеями, – коментує Томас Вінтер, глава підрозділу Сервісні концепції компанії Bosch. – Це новий виклик для СТО. Bosch – надійний партнер у сфері складних технологій автомобілів майбутнього. Ми можемо гарантувати, що в особі партнерів нашої мережі Бош Авто Сервіс автовласники завжди матимуть кваліфікованих фахівців, до яких можна звернутися за обслуговуванням і ремонтом автомобілів».

Через 100 років після відкриття першої автомайстерні мережа Бош Авто Сервіс є лідером на ринку незалежних СТО, що надають повний спектр послуг.

Головними завданнями є подальше розширення мережі та залучення нових партнерів, плідна співпраця з клієнтами та сервісними станціями в галузі цифрових рішень та інтелектуального використання даних.

За матеріалами Bosch Automotive Aftermarket

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply