Благодійна ініціатива «Крапля до краплі» розширює коло однодумців

Щомісяця створювати нові проєкти, залучати нових донорів, поширювати інформацію про потребу в крові та її компонентах – це та багато іншого є невід’ємними складовими діяльності благодійної ініціативи «Крапля до краплі». Вона створена у жовтні 2020 року двома партнерами – проєктом «ДонорUA» та брендом «Природне Джерело». Кожна нова акція чи інформаційна кампанія дає змогу залучати все більше людей до регулярного безоплатного та добровільного донорства. Одна донація рятує до трьох життів, а подібні ініціативи гуртують за місяць тисячі донорів.

Проєкт розроблений з метою зусібіч підтримати бажання рятувати. Донори у центрах крові після процедури можуть отримати у презент безкоштовну півлітрову пляшку артезіанської води «Природне Джерело». Ця акція вже діє у Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Нікополі, Кам’янському, Львові, Одесі, Харкові, Житомирі, Миколаєві, Чернівцях, Вінниці та Черкасах. Окрім того, завдяки ініціативі «Крапля до краплі» був організований альтернативний механізм благодійності: частину коштів із продажу кожної пляшки «Природне Джерело» зі спеціальним маркуванням спрямовують на розвиток донорського руху. На сьогодні завдяки діяльності проєкту активізовано понад 10 146  донорів, урятовано 30 438 пацієнтів і зібрано 1 495 121 грн.

У межах ініціативи команди активно проводять інформаційно-освітні заходи. У вересні було офіційно завершено всеукраїнське опитування щодо донорства крові та компонентів крові. Упродовж 2 місяців відбувався збір інформації – були отримані 3188 заповнені анкети від людей з різних куточків України. Фахівці з компанії Digdata вже розпочали аналіз даних щодо прогнозування та розробки покращення стану донорства крові та її компонентів в Україні. До проєкту долучилися Міністерство охорони здоров‘я України, Національний інститут хірургії та трансплантології імені О. Шалімова, IDonor: Всеукраїнська платформа донорства, Zdaiblood, Агенти крові, Шо там, Gurt  тощо. Відгукнулися також регіональні інформаційні канали, зокрема, Запорізький, Миколаївський, Івано-Франківський. Окрім того, ініціатива привернула увагу й представників телебачення. Уже незабаром отримані результати будуть оприлюднені.

10 вересня у Рівному відбулося масштабне відкриття виставки робіт ІІІ Міжнародного фестивалю-конкурсу DonorUA Art Project, яка діяла до 24 вересня у ТРЦ «ЗЛАТА ПЛАЗА». У день відкриття промови висловили менеджер проєктів ДонорUA Андрій Магалецький, мер міста Олександр Третяк, керівниця відділом маркетингу та реклами ТРЦ «ЗЛАТА ПЛАЗА» Лігіта Кусік, донорка та очільниця благодійного фонду «Скарбниця надії» Мар’яна Рева та представники Рівненського обласного центру крові. На цьому заході понад 25 людей виявили бажання долучитися до донорського руху.

Окрім того, була створена ініціатива «Дізнайся свою групу крові», яку допоміг організувати Рівненський обласний центр служби крові. Серед охочих долучитися були й батьки з маленькими дітьми, які прагнули дізнатися їхню групу крові та привчити до того, що донорство має бути невід’ємною та регулярною складовою життя. Учасникам заходу, які зареєструвалися на платформі ДонорUA, волонтери вручили сертифікати на безкоштовну каву в торговельному центрі «ЗЛАТА ПЛАЗА». В межах проєкту «Крапля до краплі» всім гостям було подаровано воду «Природне Джерело». А серед тих, хто зробив публікації з заходу з відповідними тегами, було розіграно 3 павербанки. За допомогою цієї події команди через призму мистецтва, естетики та культури привернули увагу до проблеми донорства в Україні та залучили ще більше людей до благодійності.

А вже 22 вересня, завдяки зусиллям команди ДонорUA, до КП «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» завітали 62 донори. На акції кожен міг зробити професійні світлини у фотозоні, а також отримав безкоштовні солодкі презенти та артезіанську воду «Природне Джерело». До організації події, яка не лише допомогла згуртувати донорів, але й врятувала не одне життя, долучилися біржа благодійності «ДоброДій», громадська організація «ДуЇТ», Товариство Червоного Хреста України м. Дніпро, Дніпропетровська обласна станція переливання крові, ГК «Нові Продукти» тощо.

26 вересня відбулася офлайн-подія TEDxKyivLive 2021: The Case for Optimism, яка зібрала експертів у галузях клімату, технологій, психології, урбаністики, науки, економіки та багатьох інших. Однією з основних тем було визначення стратегії кращого майбутнього для України. На заході командами ДонорUA та Групотесту було організовано пункт визначення групи крові, де серед іншого поширювалася інформація про проєкт «Крапля до краплі» та можливість долучитися до розвитку донорського руху. Понад 65 людей виявили бажання дізнатися свою групу крові та зробити світлини у фотозоні. Хтось вже був донором, а хтось уперше задумався над цим і вирішив зареєструватися на сайті. TEDxKyivLive 2021: The Case for Optimism – подія, що дала поштовх до роздумів і дій, об’єднала людей і закликала змінювати ситуацію на краще.

Заходи такого формату допомагають суттєво покращити ситуацію з нестачею крові в країні. Адже наразі в Україні постала велика проблема відсутності регулярного донорства. За рекомендацією ВООЗ необхідно, аби кров здавали 33 людини на 1000 осіб населення. В Україні цей показник – від 11 до 13 донорів. Тобто, аби забезпечити потреби пацієнтів, поділитися кров’ю мусять 2 млн людей. На сайті ДонорUA на сьогодні зареєстровано понад 40 000.

Упродовж року команда ДонорUA залучає донорів, а ближче до червня кожного року підбиває підсумки – визначає найактивніших, заслужених, почесних, регулярних донорів і донорів-амбасадорів та нагороджує їх на заході DonorUA Awards. Аби організувати таку подію, волонтери залучають величезну кількість людей. Партнерами та спонсорами цього заходу у 2021 році стали Radisson Hotels & Resorts, Gelius, ГК «Нові Продукти», SOCAR Energy Ukraine. Відео з DonorUA Awards було оприлюднене у вересні.

«Якщо у вас немає тимчасових або абсолютних протипоказань, якщо ви хочете зробити вагомий внесок для суспільства та, можливо, врятувати комусь життя, – а може, і не одне, –  ми раді вітати вас у нашій дружній донорський родині. Донорство – це не просто благодійність, це стиль життя. Аби це усвідомити, достатньо лише один раз здати кров. І хто знає, можливо, вже за рік саме вас запросять на DonorUA Awards як поважного гостя. Але якщо можливості стати донором у вас немає, проте є бажання допомагати, пропонуємо скористатись альтернативним механізмом долучення до цієї надважливої справи – через придбання води «Природне Джерело». Так, ви зможете зробити не менш вагомий внесок у розвиток донорства в нашій країні», – розповідає Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної води «Природне Джерело».

Проведення виставки DonorUA Art Project, інформаційно-освітня кампанія, «Мистецтво донорства», допомога у проведенні Корпоративних днів донора, визначення груп крові — лише невелика частина діяльності благодійної ініціативи «Крапля до краплі» та руху ДонорUA. За нею стоїть титанічна праця. Проте мета того варта. Команди вже готують події на жовтень. Долучитися можна буде у Луцьку, Дніпрі, Харкові, Тернополі та інших містах.

Відслідковувати всі актуальні новини можна на офіційній Facebook-сторінці та сайті «ДонорUA». Із кожною краплею все ближче до моря життя!

Довідка

«ДонорUA» – автоматизована система рекрутингу та управління донорами крові, що розроблена з метою популяризації донорського руху в Україні. На платформі проєкту донори мають можливість ознайомитись з корисною інформацією, отримати консультацію лікаря онлайн щодо кроводачі, обрати центр крові або конкретного реципієнта.

Сайт: donor.ua

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності схемі сертифікації FSSC 22000 (Food Safety System Certification 22000) – найсучаснішого визнаного світового стандарту безпеки.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проєкти понад 1,5 млн грн.

Сайт: http://newproducts.com

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply