ПриватБанк та Visa впровадили можливість безготівкової оплати у приміських маршрутних автобусах м. Києва та Київської області. Маршрут «Київ – Боярка» став першим, на якому за транспортні послуги тепер можна сплачувати електронно. Технологічною основою оплати є інноваційне рішення від ПриватБанку «Термінал» на основі технології Visa Tap to Phone, яке дозволяє підприємцям з легкістю долучитися до цифрової економіки, просто встановивши застосунок на смартфон.

«Ми довго міркували над тим, як зменшити “готівкове навантаження” на наш бізнес та роботу водіїв, а також дати пасажирам вибір способу оплати за проїзд, що особливо актуально для молоді. Розглянули всі наявні варіанти на ринку еквайрингу та обрали для себе мобільний застосунок “Термінал” як більш сучасну та зручну технологію безготівкової оплати. За досить короткий термін кількість оплат перевищила відмітку 7000 транзакцій, – говорить  директорка автотранспортного підприємства Олена Ругаль. – Серед постійних користувачів послуги не лише молодь, а й пасажири старшої вікової групи».

Рішення «Термінал» ПриватБанк у партнерстві з компанією Visa запустив в Україні ще у 2021 році. Застосунок працює на основі технології Visa Tap to Phone, що перетворює сучасні смартфони або планшети на базі операційних систем Android та IOS, обладнані NFC-чіпом, на повноцінний POS-термінал з такими самими суворими протоколами захисту. Грошові операції здійснюються на основі EMV – міжнародного стандарту оплати банківськими картками, що присвоює кожній транзакції динамічну криптограму («токен»), яку неможливо використати повторно, а мобільні девайси забезпечують додатковий рівень біометричної аутентифікації.

«Технологія Tap to Phone – це простий та водночас зручний спосіб долучитися до цифрової економіки для мікро- і малих підприємців, які традиційно залежать від готівки. Це фінансово вигідне рішення спроможне забезпечити клієнтам безконтактну оплату, значно спрощуючи ведення бізнесу у будь-якому місці, у будь-який час», – зазначила Світлана Чирва, віцепрезидентка і регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові.

«Сьогодні ми виходимо до клієнтів мікробізнесу з клієнтоорієнтованою технологією, побудованою з урахуванням особливостей роботи та очікувань підприємців. Відтепер для підключення до справжнього еквайрингу нічого не потрібно додатково робити і чекати. Повноцінним POS-терміналом може стати звичайний смартфон. І це дуже вигідне рішення, тому що немає жодних фіксованих комісій та абонплат», – повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко.

Інноваційне рішення «Термінал» на основі технології Tap to Phone відкриває ширші можливості для мікро- та малого бізнесу та дозволяє покупцям насолодитися перевагами зручної та безпечної безконтактної оплати від Visa під час щоденних

поїздок, прогулянок або розваг. Застосунок підходить для таких сфер:

  • зовнішня роздрібна торгівля (ярмарки, виставки, фестивалі, фуд-корти, «вулична» кава тощо);
  • розваги (парки, атракціони, сезонні зони відпочинку);
  • платежі в черзі, що зменшують час на обслуговування клієнтів;
  • островки в ТЦ, магазини одягу, надавачі послуг краси або практикуючі лікарі;
  • спільний збір коштів;
  • служби доставки, логістика та поштові сервіси;
  • страхування;
  • організація концертів, свят, тощо;
  • торгівля товарами і послугами з нечастими транзакціями.

Щоб скористатися рішенням, підприємцям потрібно завантажити мобільний застосунок «Термінал» з Google Play або AppStore, зареєструватися та вказати дані користувача. Застосунок сумісний з мобільними телефонами та планшетами:

  • на базі Android 10.0 та вище, оснащеними NFC-чіпом із вимкненим root-доступом (правами суперкористувача) або доступом розробника;
  • пристрій з ОС іOS 16.4 або вище, модель пристрою iPhone XS або вище.

Сама ж технологія Tap to Phone побудована на основі EMV – міжнародного стандарту оплати банківськими картками, коли кожна транзакція містить динамічну криптограму («токен»), яку неможливо використати повторно. Ця технологія дозволяє фінансовим інституціям та фінтех-компаніям побудувати власний еквайринг, запропонувавши своїм клієнтам сервіс прийому оплати на смартфон з такими ж протоколами захисту, як-от у звичайного POS-термінала. Водночас мобільні девайси матимуть додатковий рівень біометричної аутентифікації.

Інформація про ПриватБанк

ПриватБанк — найбільший державний банк України. На сьогодні в банку обслуговуються понад 18 мільйонів

активних клієнтів, а загалом його послугами користуються 70% українців. Банк є лідером в роздрібному сегменті та

активно впроваджує послуги для малого та середнього бізнесу, має потужну цифрову екосистему та розгалужену

мережу з понад 1100 відділень, 5000 банкоматів,10 000 терміналів самообслуговування та 223 000 POS-терміналів по

всій території країни. Робота ПриватБанку спрямована на розвиток економіки України, підтримку українців та

українського бізнесу і під час війни. Беремо і робимо! Дізнайтесь більше на сайті privatbank.ua.

Інформація про Visa

Visa  — світовий лідер індустрії електронних платежів. Щороку Visa обробляє платіжні трансакції між

споживачами, бізнесом, фінансовими та урядовими організаціями в понад 200 країнах. Наша місія – об’єднати світ за

допомогою інноваційної, зручної, надійної та безпечної платіжної мережі, аби сприяти процвітанню споживачів,

бізнесу та економіки. Ми переконані, що розширення доступу для всіх в економіці допомагає зростанню добробуту

людей в усьому світі та стане основою для глобального руху грошей у майбутньому. Дізнайтеся більше на сайті

Visa.com.ua.

You may also like

Новини компаній

Кожний четвертий користувач ПРРО ПриватБанку підключає “Касу” через “Термінал” на смартфонах

Кожний четвертий користувач сервісу програмного реєстратора розрахункових операцiй (ПРРО) ПриватБанку користується “Касою” через смартфон та мобільний застосунок ...

Comments are closed.