На онлайн брифінгу 27 січня 2021 року ПриватБанк презентував результати мінливого 2020 року і амбіційні плани на 2021 рік.

Не зважаючи на пандемію, минулоріч банк отримав прибуток 25,3 млрд. грн., нижча цифра, порівно з 32 мільярдами у 2019-му.

ПриватБанк – це половина результату банківської системи.

Банк зробив багато зусиль, щоб втримати позиції.  В березні-квітні 2020-го був значний спад комісійних. Але була поставлена мета – не падати більше. І це під контролем.

До прибутків банку додався результат облігацій внутрішньої державної позики – 15,8 мільярдів UAH.

Минулого року Приват покращив позицію у діджитал сегменті, зберіг цінову політику, не зважаючи на онлайн.

«Витрати банку продовжували зростати. Обслуговування готівки, карток, банкоматів. Сервіси не можуть бути змінені в один момент. Перший етап кризи для компанії – зростання витрат. Половина з них – на персонал. Сьогодні – більша частина офісу працює дистанційно. Але відділення не можна перевести в діджитал, бо на те вони і відділення», – коментує В.о. голови правління банку Ганна Самаріна.

Також Приват збільшив інвестиції в безпеку клієнтів через Covid-19.

В бізнес частині – обмеження для клієнтів в кредитах, які їм не під силу повернути.

Ставки за депозитами знизилися до рівня 9 відсотків у гривні і 1 відсотках у доларах.

Цілеспрямовано банк працював з клієнтами у всіх сегментах та відстроченні кредитів.

У 2-му півріччі, коли країна почала оговтуватися і адаптуватися до нових умов, повернулися до кредитів бізнесу. ПриватБанк є лідером державної програми «5-7-9».

Виважена політика призвела до зниження рівня кредитних портфелів на 1 відсоток.

Клієнтів у банку стало більше. Обирали як розрахунковий банк. Не за ціни, а – за сервіс.

Зменшилися обсяги операцій в банках, продаж квитків на транспорт, збільшилилось онлайн і утилізація карток.

Несподівано пенсіонери стали використовувати додаток.

«Ми отримали підтримку низки фінансових установ і агентів фінансового ринку. ПриватБанк визнаний найкращим українським цифровим банком в рейтингу Глобал. Ми досягли успіху в непростих умовах», – продовжує Ганна Самаріна.

До ОВДП банк ставиться як до фінансового інструменту поруч з іншими інструментами. Починає розглялати довгострокові ОВДП як інструмент торгівлі і бути активними гравцями вторинного ринку. На первинному ринку Приват – лідер.

Депозити зросли на 60 мільярдів гривень, ОВДП – на 30 мільярдів.

В 2021-му

Банк має агресивні плани на зростання кредитів. Роздрібний бізнес переглядає продуктовий ряд – автокредит. Місяць до виходу на ринок.

Готується продукт у сфері беззаставного кредитування, розглядається іпотека (складний проект і пам’ять ринку негативна), портфель кредитних карток, щоб клієнт міг розрахуватися, продовження співпраці в рамках Програми 5-7-9.

Обсяги коштів клієнтів у ПриватБанку станом на кінець 2020 року порівнянь з 2019-им зросли на 29% до 309,5 млрд грн.

Клієнтів фізичних осіб ПриватБанку зросла на 1,2 млн, підприємців – на рекордні 122 тисяч.

Деталізовано в цифрах можна ознайомитись з інформації прес-служби ПриватБанку

You may also like

Leave a reply