Netpeak Group та «Моє Місто» запустили «Доповідай» («ДОПОмогу ВІйськовим ДАЙ») — першу в Україні краудфандингову платформу для зборів коштів на волонтерські проєкти, спрямовані на допомогу ЗСУ та іншим оборонним структурам. Відтепер благодійні фонди, волонтери та цивільні українці можуть прозоро та безпечно збирати кошти доброчинців для закриття потреб військових.

8 років тому група IT-компаній Netpeak Group на чолі з Артемом Бородатюком створили акселератор громадських проєктів «Моє Місто». Головна ціль проєкту полягає в зборі коштів, шляхом краудфандингу, на реалізацію соціальних та громадських ініціатив для покращення життя та добробуту в містах України.

* Краудфандинг — це колективне фінансування проєктів, при якому велика кількість людей підтримують коштами ідею (збір) автора. При цьому, автор збору зобов’язується реалізувати ідею та прозвітувати про результати проєкту.

За час існування платформи її доброчинцями стали 14 914 користувачів, які зібрали більше 14,1 мільйонів гривень на реалізацію 152 успішних проєктів в сферах інклюзії, екології, урбаністики, культури, допомоги тваринам тощо.

Проте, з початком повномасштабної війни, «Моє Місто» змістила фокус своєї діяльності з соціальних ініціатив на проєкти, які наближають перемогу України. Таким чином, платформі вдалось зібрати за минулий рік понад 11 мільйонів гривень від приватних осіб, бізнесу та міжнародних донорів на гуманітарні або пов’язані з допомогою військовим проєкти.

З кожним місяцем воєнних зборів, зі зрозумілих причин, ставало дедалі більше. Тому, команда «Моє Місто» вирішила розділити сфери діяльності: продовжити реалізовувати важливі соціальні проєкти на «Моє Місто», а для мілітарних зборів створити окрему платформу — «Доповідай». (Назва платформи — скорочення від «ДОПОмогу ВІйськовим ДАЙ»).

За час існування платформи до зборів долучились 1860 доброчинців, які підтримали 20+ проєктів на суму близько 3,5 мільйонів гривень. Лише за останній місяць, на платформу вдалось залучити понад 600 000 грн. з яких 497 622 отримали від міжнародного фонду MarketStar Bulgaria на закупівлю 50 тонн вугілля для Одеської ОВА. Підтримка болгарських партнерів стала можливою завдяки Ігорю Мутерку, СEO digital-агенції Inweb та Геннадію Воробйову, CEO болгарського офісу Netpeak.

«Ми прагнемо, щоб українці закривали збори через «Доповідай» прозоро та безпечно. Переконані, що реалізація більшої кількості мілітарних проєктів допоможе наближати перемогу. Крім цього, ми хочемо побудувати ком’юніті волонтерів, яке буде кооперуватися між собою, ділитися досвідом та зміцнювати наше громадянське суспільство», — говорить СЕО «Моє Місто» та «Доповідай» Сергій Лукачко.

Зараз існує багато благодійних фондів, які збирають кошти на потреби цивільного населення, організацій, які допомагають військовим. Крім них, є волонтери, які забезпечують певні бригади з донатів і цивільні українці, які збирають кошти на особисті картки/банки, щоб допомогти рідним/знайомим в ЗСУ та оборонних силах. Але, при цьому, не було єдиного майданчика, який би допомагав пришвидшити закриття зборів на потреби військових.

Саме таким майданчиком є «Доповідай» — платформа, де благодійні фонди, волонтери та українці можуть прозоро та безпечно збирати кошти доброчинців для своїх мілітарних ініціатив.

Важливо розуміти, що більшість українців стали волонтерами лише рік тому, та ще й в екстремальних умовах, не маючи відповідного досвіду і компетенції ані в спілкуванні з державними структурами, ані в питаннях закупівель і логістики.

Використовуючи власний 8-ми річний досвід, команда «Доповідай» допомагає зі збором коштів, просуванням проєкту, з юридичним та бухгалтерським супроводом. На власному прикладі знає, які документи потрібні для звітності різних типів запитів. Таким чином, запобігаючи можливим проблемам з юридичного та фінансового боку.

Платформа, також, забезпечує надійність зборів, адже перевіряє організації та людей, які подають проєкти та укладає із ними офіційний договір, за яким відповідальні особи зобов’язуються детально відзвітувати про використання коштів та спрямувати їх на цільові потреби військовим.

«Необхідно пам’ятати, що боротьба з ворогом потребує ресурсів: людських, технічних, матеріальних. І державний апарат не може закрити всі запити бригад, підрозділів тощо. Але, як показав досвід, збори також успішно закриваються свідомими українцями, які донатять. Тому складно переоцінити важливість донатерів та волонтерів у боротьбі з агресією»,говорить Артем Бородатюк, засновник Netpeak Group.

Наразі на платформі знаходяться 6 проєктів, які перебувають на етапі збору коштів:

  1. «На термобілизну та теплі речі для 200 воїнів». Бюджет проєкту складає 740 000 гривень.
  2. «Зігрій теплом ЗСУ: грілки та балаклави для військових». Бюджет проєкту складає 51 875 гривень.
  3. «Автівка життя для захисників Сходу». Бюджет проєкту 710 000 гривень.
  4. «Дрони для розвідки «Азов»». Бюджет проєкту складає 3 600 000 гривень
  5. «‎Здорові ноги воїна – захисника». Бюджет проєкту складає 60 000 гривень.
  6. «‎ЗСУ на зв’язку». Бюджет проєкту складає 131 150 гривень.

Кожен бажаючий може долучитись до доброчинців платформи та допомогти закрити збір. А якщо ви представляєте волонтерську чи громадську ініціативу і потребуєте підтримки, то можете подати свій збір на «Доповідай» за посиланням: https://dopovidai.org/projects/add/rules

З початком повномасштабної війни, група IT-компаній Netpeak Group сконцентрувала свою роботу на 4 напрямках: економічному, інформаційному, гуманітарному та мілітарному. Зокрема, без урахування витрат на ведення інформаційної війни, Netpeak Group передала на допомогу захисникам, на соціальні та гуманітарні потреби понад 26 мільйонів гривень, та більше 8 мільйонів гривень на матеріально-технічне забезпечення ЗСУ.

You may also like

Comments are closed.