Відбулася презентація творчої інтернет-платформи Crafta.ua від творців найбільшого маркетплейсу України Prom.ua та засновників онлайн-сервісу замовлення послуг Kabanchik.ua.
Презентація доступна за посиланням – https://goo.gl/NP1Hnv
Власне, про Crafta:
З одного боку, платформа орієнтована на майстрів, охочих легко і швидко продати речі, зроблені своїми руками. З іншого – на покупців, які хочуть придбати унікальні товари безпосередньо у майстрів з усієї України за найкращими цінами.
“Виготовлення і продаж саморобних виробів – потужний світовий тренд, особливо актуальний в Україні. Це повноцінний ринок, в рамках якого відбуваються мільйони угод, – прокоментував запуск Crafta директор з маркетингу Олексій Філановський – водночас цей ринок не структурований, хаотичний. Наше завдання – зробити інструмент, сформувати правила гри, які зроблять цей ринок повністю прозорим. Crafta дає можливість одночасно купувати і продавати мільйони товарів”.
Необхідність створення Crafta частково спричинена невтішною ситуацією на ринку праці та у промисловості. За даними Держстату України щорічно темпи промислового виробництва падають – на 13% в 2015 році порівняно з 2014 роком, на 10% в 2014 у порівнянні з 2013 роком. Мінсоцполітики сьогодні повідомляє, що 19 осіб претендують на 1 робоче місце, а найменш затребувані – працівники середньої кваліфікації. При цьому в Україні величезна кількість талановитих людей, які цілком можуть заробляти собі на життя і розвиватися, виготовляючи самобутні речі власноруч. Хенд-мейд по-українськи сьогодні повноцінно конкурує не тільки з вітчизняними, а й з масовими імпортними товарами. Це якісно, красиво, оригінально, доступно, тому так затребувано. Більш того, українці полюбили купувати українське.
“Хенд-мейд в Україні давно вийшов за рамки дрібничок, тому йому потрібна повноцінна платформа, де майстри зможуть просувати свій бренд, а покупці – знаходити унікальні авторські речі, – розповідає керівник Crafta Олександр Юр’єв – ми допомагаємо майстрам подолати прірву, яка відділяє їх від покупця”.
На момент презентації на Crafta більше 3000 майстрів виставили на продаж понад 6000 виробів в 22 категоріях. За прогнозами засновників, до кінця року на платформі близько 20-ти тисяч майстрів продаватимуть понад 100 тисяч унікальних виробів. Найбільшим попитом традиційно користуються товари щоденного споживання – одяг, елементи інтер’єру, прикраси, дитяча продукція, канцелярія, шкіряні вироби, посуд.
Продаючи свої товари на Crafta, майстри отримують можливість просто і зручно вести свій бізнес, розвивати свій бренд, чесно конкурувати. При цьому у них залишається максимум часу для творчості. Покупці, в свою чергу, отримують безперешкодний доступ до самобутніх речей, прямий контакт з майстрами, можливість з їхньою допомогою створювати свій альтернативний стиль. В цілому, Crafta розширює межі розуміння хенд-мейд і популяризує виробництво виробів ручної роботи.
Фото із презентації у професійній якості ви можете завантажити за посиланням – https://goo.gl/n40en2