Ожеледиця на дорогах — це виклик безпечній їзді, який вимагає від водіїв підвищеної уваги.

З настанням зими ми все частіше чуємо повідомлення про заледенілі дороги. Невміння водіїв вийти з небезпечної ситуації, а також нестача з їхнього боку уваги до справності гальмівної системи призводить до численних аварій. Про правила поводження на слизькій дорозі та про важливість надійних гальм розповідають експерти Bosch.

Порада №1: визначити, наскільки слизькою є дорога

Тут допоможуть спостережливість і знання. Про те, що попереду ожеледиця, підкаже раптове запотівання скла: це означає, що температура повітря різко знизилася. Обледенілі ділянки зустрічаються на зупинках громадського транспорту, мостах і шляхопроводах, а за містом — у низинах і на ділянках шосе навпроти розривів лісосмуги — там, де гуляють вітри. Якщо візуально оцінити дорогу не вдається, можна перевірити зчеплення коліс із дорожнім покриттям, різко натиснувши на педаль акселератора або поперемінно натискаючи на педаль гальма. Якщо тягові колеса пробуксовують, значить дорога досить слизька і потрібно дотримуватися певних правил.

Порада №2: правильне гальмування

У жодному разі не потрібно різко тиснути на педаль гальма. Це найгірше, що можна зробити на обледенілій дорозі, оскільки при повній зупинці коліс автомобіль починає ковзати та стає некерованим. На більшість сучасних автомобілів встановлюють антиблокувальну гальмівну систему, яка запобігає повній зупинці коліс.

Найкращим способом зниження швидкості є «гальмування двигуном». Для цього необхідно прибрати ногу з педалі газу, але не різко, і перейти на нижчу передачу. Також ефективним буде уривчасте гальмування — короткочасні натискання на педаль гальма. При цьому необхідно уникати сильних і тривалих натискань.

Порада №3: надійна гальмівна система  

Перед початком зимового сезону потрібно приділити особливу увагу гальмівній системі, її гігієні та справності. Якщо у вас виникли хоч якісь сумніви у надійності гальм, їхні елементи варто замінити. Гарним вибором стануть продукти компанії Bosch, яка вже більш як 90 років є піонером у галузі гальмівних технологій. Наприклад, гальмівні колодки Bosch покривають понад 97% ринку в Європі, користуючись довірою споживачів і щороку підтверджуючи  свою надійність. Вони вирізняються високою якістю, яку можна порівняти з оригінальним обладнанням. Гальмівні колодки Bosch призначені для екстремальних навантажень, в тому числі в умовах ожеледиці. Перш ніж вийти на ринок, вони піддаються комплексним випробуванням, під час яких перевіряються за численними показниками, серед яких стійкість і тривалий термін служби.

Порада №4: безпечна швидкість і дистанція

Найбанальніше і, мабуть, найважливіше — дотримуйтеся безпечної дистанції та швидкості. Пам’ятайте, гальмівний шлях в умовах ожеледиці збільшується у кілька разів. Не бійтеся рухатись повільно, якщо це необхідно. Дотримуйтеся «правила дурня» —  поступайтеся дорогою тим, хто ігнорує небезпеку. Це захистить від багатьох неприємностей, в тому числі пов’язаних із пішоходами.

Порада №5: запамятайте правила кермування в умовах занесення

Завжди повертайте кермо у бік занесення. Тобто якщо задня частина авто «пішла» праворуч, туди потрібно повернути і кермо. В жодному разі не гальмуйте, це тільки погіршить ситуацію. Не відпускайте різко педаль газу — це посилить занесення. Якщо автомобіль задньоприводний, то потрібно плавно знизити оберти двигуна. Якщо з переднім приводом — оберти, навпаки, ліпше збільшити, оскільки сила тяги на керованих колесах дозволить вивести автомобіль із занесення.

Підсумовуючи, варто зробити акцент на тому, що в умовах ожеледиці всі дії кермом та гальмування мають бути плавними. Це не означає, що рухи завжди здійснюються повільно: за необхідності кермуйте, натискайте на педалі інтенсивно, але водночас плавно.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівників (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії у 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами та рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних продуктів та послуг, що надихають. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх і регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють 72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті  як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com.

You may also like

Leave a reply