PIT BULL™ вирізняється норовом сміливим та немейнстрімним. Йому по дорозі лише з такими ж патімейкерами! Бомба: бренд енергетичних напоїв, відомий масштабними медійними проєктами і активним фан-ком’юніті, випустив колекцію Ohueno яскравих бомберів, а також Ohueno щасливих малинових шкарпеток і Ohueno стильних двосторонніх панам! Стартова партія розійшлася, навіть не дочекавшись офіційного анонсу. Наразі до продажу надходить друга партія, і на складах їй точно не залежуватися… Гоу хапати ексклюзивчик!

«Як люди “дружать сім’ями”, так і нам в Ohueno захотілося “дружити продуктами”. Зі старту стало зрозуміло, з ким ми хочемо зробити колаборацію: 1) компанія або продукт, створений в Україні; 2) який успішно перемагає світові бренди в суперконкурентних галузях; 3) такий само зухвалий, як і Ohueno. Наш улюблений формат для роботи – це “відсутність плану”, коли можна створювати щось за покликом натхнення. Тож, одного разу зустрівшись із креаторами “Нових Продуктів”, ми розпочали спільну творчість. Ми нікуди не поспішали, не висмоктували ідеї з пальця, а просто робили доти, доки всім не сподобається», – пояснив свою позицію Артем Будаєв, засновник бренда одягу Ohueno.

«Обираючи основу концепції, ми розглянули вісім варіантів. Далі ми пройшли довгий шлях у чотири місяці, за які встигли спробувати попрацювати з чотирьома дизайн-студіями, двома ілюстраторами та зрештою зробили все самі. Єдиним і неповторним героєм колекції очікувано став відважний пес-талісман PIT BULL™ – упізнаваний персонаж для усіх прихильників продукту. Макет справді намальований фломастером від руки, а потім відсканований із мінімальними цифровими правками. За цей час ми також встигли перебрати біля десяти моделей одягу і зупинилися на двосторонньому бомбері, панамі та шкарпетках. Це той випадок, коли інший одяг на тілі, можливо, буде навіть зайвим», – розкрила внутрішню кухню Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Бомбери Ohueno x PIT BULL™ – демісезонна двостороння куртка для шанувальників барвистого епатажу та/або більш лаконічного стилю. «Двоє світів в одному бомбері», як кажуть в Ohueno. Принт однієї сторони зображує пітбуля, виконаного в інфантильній манері та жовто-рожевій гамі, принт іншої – це розсип кісточок у двох фірмових для Ohueno кольорах: жовтому та чорному. Шкарпетки PIT BULL™, якість – Ohueno. Яскравий портрет жовтого пса на контрастному малиновому тлі і з написом Gav змусить світ припасти до твоїх ніг.

28 квітня на Instagram-сторінці Ohueno був опублікований презентаційний ролик, який відтворює правдиву історію створення бомбера, пошитого обмеженим накладом у 44 одиниці. Вже до 16 травня бомбери були розкуплені, зокрема на київському міському івенті «Кураж Базар». Ба більше, сформувалася черга з тих, кому не вистачило розмірів. Щодо панам, на цей час із 60-ти одиниць залишилося лише 6, вони розлетілися у перший же день презентації на одеському фестивалі «Гешефт». Щодо резонансу в соцмережах – це понад 100 органічних згадувань у публікаціях та сторіз за відсутності будь-якого додаткового стимулювання: жодного залучення інфлюенсерів або акцій та розіграшів принципово не проводиться.

Бренд Ohueno широко відомий креативній міській молоді, людям із прогресивними поглядами та активним відвідувачам культурних урбан-подій. Починали хлопці з невеличких крафтових партій на «Кураж Базарі»–2016 і розвинулися до повномасштабного бренда із фірмовими магазинами в центрі найбільших українських міст. За жовтими дощовиками із зухвалим, але щирим написом свого часу в Інстаграмі стояла черга. Щасливчики, які відхопили своє Ohueno, викликали весь спектр емоцій на вулицях міста: від заздрощів хіпстерів до обурення ретроградів. На останній закид засновник бренда Артем Будаєв лише безтурботно відповідав: «А ви можете вжити це слово в якомусь негативному контексті?»

PIT BULL™ – це український енергетик високої якості за доступною ціною. Збалансований вміст кофеїну, таурину і натуральних соків дозволяє жити яскравим, активним і насиченим життям щодня. Цільова аудиторія PIT BULL™ – молодь із незалежним та нестандартним мисленням, що не визнає жодних догм та авторитетів. Бренд входить до топ-3 українських ключових гравців у категорії енергетичних напоїв із часткою ринку понад 24%. Завдяки вдалому соціальному позиціонуванню, розвитку нативної комунікації та власних сучасних медіамайданчиків проєкти Pit Bull Live та Pit Bull Fight під егідою PIT BULL™ завоювали 2020 року одразу чотири престижні нагороди Effie Awards Ukraine, зокрема золото.

Настала ера органічного маркетингу: успіх PIT BULL™ та Ohueno це неухильно доводять. Обидва бренди поділяють любов та віру в натуральність взаємодії з аудиторією. Принти, намальовані від руки, лайки, поставлені від душі, ковток, зроблений із насолодою. Навіть говорячи про плани на майбутнє, партнери мають намір запропонувати вибір саме споживачам: пошити ще бомбери і панами, щоб вистачило на всіх охочих, чи розробити новинки, адже ідей у команди ще залишилося чимало. Тож якісний крафтовий національний продукт – на піку моди, і це… непогано! 🙂

Долучаймося до свого, справжнього, трендового. Колаба Ohueno x PIT BULL™ – це win-win! Сайт бренда – https://ohueno.com, сторінка в Instagram – https://www.instagram.com/ohuenocom.

Довідка

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 17 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.

You may also like

Leave a reply