28 березня в Києві відбувся Grand Pitch Day – фінал національної акселераційної програми «Власне». Чотирнадцять фіналістів представили журі свої бізнес-плани та змагалися за головне заохочення проєкту – 800 000 гривень.

Мета акселераційної програми «Власне» – створити комфортні умови для розвитку бізнесу та забезпечити освітню, менторську, фінансову підтримку підприємцям-початківцям і досвідченим бізнесам.

Участь у Програмі взяли понад 4 000 учасників. За результатами навчання та створення презентацій про бізнес обрали 32 переможці, які залучили по 100 000 гривень фінансової підтримки на розвиток власної справи. Також на проміжних Pitch Day на базі центрів Дія.Бізнес із 32 переможців обрано 14 фіналістів, які представили свої бізнеси на заключному Grand Pitch Day у Києві.

«Українці попри виклики шукають способи реалізовувати власний потенціал: створювати нові робочі місця та підтримувати економіку. Так, за минулий рік в Україні зареєстровано понад 300 тисяч нових ФОПів. Тож у межах національного проєкту Дія.Бізнес ми всіляко підтримуємо амбіції підприємців і запускаємо освітньо-грантові програми. Одна з таких програм — “Власне”, допоможе здобути необхідні знання, масштабувати виробництво чи залучити необхідне фінансування. Сумарно в межах програми партнери надали 4 млн грн підтримки для наших учасників», — зазначила Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань європейської інтеграції.

За результатами голосування журі головним переможцем програми «Власне» стала  Наталія Щербина, виробництво заморожених напівфабрикатів Gusto. Навчалася на базі центру Дія.Бізнес у Полтаві.

«За результатами дослідження щодо стану та потреб бізнесу в умовах війни, основними перешкодами для ведення підприємницької діяльності українці назвали відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників, необхідного обладнання, застарілу бізнес-модель, підвищення витрат на виробництво. Національний акселератор “Власне” надав початківцям та активним підприємцям освітню, менторську та фінансову підтримки, а отже, посприяв покращенню компетенцій і залученню коштів на обладнання, маркетинг, працевлаштування нових фахівців. Відповідно, за рахунок цього учасники мають змогу підвищити продажі та залучити нових клієнтів, що й було основною метою Програми», — сказала Олександра Степаненко, заступник директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту.

На першому етапі онлайн-навчання учасники отримали практичні поради з маркетингу, сервісу, бізнес-моделі, виходу на нові ринки, управління, комунікацій тощо. У другий етап потрапили 874 підприємці, які проходили офлайн-навчання на базі 10 центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.

«ПриватБанк — банк підприємців, ми обслуговуємо понад 62% українських підприємців та 45% МСБ. Більш ніж 850 тис. малих та середніх підприємств і ФОПів обслуговуються в нас — сміливих, сучасних, впевнених у власній справі та націлених на Перемогу. Саме тому ми активно підтримуємо розвиток малого бізнесу як основи нашої економіки. Підтримуємо якісними сучасними послугами, цифровими технологіями, фінансуванням. Ми віримо в те, що саме підприємці та малий бізнес є рушійною силою відбудови економіки. Тому ми з великим натхненням приєдналися до запуску національного акселератора “Власне”, щоб допомогти власникам бізнесу розвинути свою справу, навчитися залучати нових клієнтів та інвесторів, здобути нові знання та можливості», — зазначив Руслан Кисельов, керівник Департаменту малого бізнесу ПриватБанку.

«Підтримка малого й середнього бізнесу — один із ключових пріоритетів для нас у Mastercard, адже підприємці є драйверами економічного розвитку країни. Наша місія як глобальної технологічної компанії — забезпечувати підприємцям доступ до сучасних платіжних технологій, а також сприяти здобуттю необхідних знань та ресурсів для розвитку їхнього бізнесу. Згідно з нашим щорічним дослідженням Mastercard SME Index, 73% українських МСБ планують масштабувати свою справу, і ми віримо, що такі важливі партнерські ініціативи, як “Власне”, надають незламним українським підприємцям додаткові можливості для зростання», — зазначила віцепрезидентка по роботі з клієнтами Mastercard в Україні та Молдові Анна Онищенко.

Національний акселератор «Власне» реалізовує мережа центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за сприяння Міністерства цифрової трансформації України та державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» за підтримки міжнародної технологічної компанії Mastercard і ПриватБанк.

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Comments are closed.