Підприємці щодня зіштовхуються з новими викликами спричиненими війною. Адаптація до них — це єдиний, часом складний, спосіб продовжити свою справу.

Для того, щоб ваш бізнес легше адаптувався до сучасних реалій і сприяв розвитку країни, запрошуємо на короткострокову навчальну програму «Бізнес в час війни: фандрейзинг, маркетинг і продажі».

Протягом трьох зустрічей ми допоможемо підприємцям знайти нові ресурси для підтримки діяльності бізнесу, опанування нових способів ведення маркетингу та підняття продажів під час війни.

Саме тому говоритимемо про:

  • Адаптація до роботи в умовах війни;
  • Реклама — нові виклики і можливості. Чому зараз і що змінилось?
  • Соцмережі і складнощі просування в час війни — що потрібно знати.
  • Соціальне підприємництво із програмою Google Ad Grants.
  • Нові партнери, адаптація бізнесу, донори та програми підтримки для МСБ.
  • Фандрейзинг і залучення інвестицій.
  • Можливості малих громад для створення бізнесів в умовах війни.

Серед спікерів програми:

  • Тарас Комаренко, засновник бізнес-школи Smart People;
  • Іван Іванцов, спеціаліст з контекстної та таргетованої реклами в Inweb;
  • Марина Свіст, Team Lead of SMM в Inweb;
  • Вадим Гробовський, фахівець по роботі Google for Nonprofits;
  • Олександра Іляшенко, керівниця центру Дія.Бізнес в Одесі;
  • Петро Дарморіс, член правління УСА, тренер з програм організаційного розвитку та соціального підприємництва.

Вебінари відбуватимуться 27, 29 червня та 1 липня з 18:30 по 20:00 в онлайн-форматі.

Посилання на подію ви отримаєте після реєстрації.

Реєстрація за посиланням

You may also like

Comments are closed.