В останньому звіті TechNavio, провідної дослідницької компанії глобальних ринків, який було оприлюднено у Лондоні в березні 2017 року, прогнозні дані щодо ринку штучної трави покращено порівняно з минулорічним звітом. Прогнозний середньорічний темп росту даного ринку (CAGR-Compound Annual Growth Rate) збільшився з 12% до 13%. Таким чином, обсяг ринку штучного трав’яного покриття перевищить 2,3 мільярди доларів до 2021 року.

Регіон EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) є найбільшим ринком штучної трави у світі. Очікується, що його розмір складе близько 800 мільйонів доларів до 2019 року. Штучне покриття вже використовується на відбіркових матчах Чемпіонату Європи з футболу і на матчах Ліги чемпіонів УЄФА. Щороку в Європі близько 5000 спортивних полів обладнуються штучною травою. Зокрема, у Німеччині муніципалітети, футбольні клуби та Бундесліга відмічають зростання кількості встановлених полів зі штучною травою.

За словами Андрія Окунського, директора компанії «ФФУ Продакшн», першого в Україні заводу з виготовлення штучної трави, потенційна місткість українського ринку складає понад 500 000 кв.м., або більше 7,5 мільйонів євро.

«Ми маємо величезні перспективи росту, – переконує Андрій Окунський. – У всьому світі кількість полів зі штучною травою щороку збільшується. Це чиста логіка: штучну траву не потрібно стригти, підживлювати, забезпечувати сонячним світлом. У довгостроковій перспективі штучні газони – набагато економніші, порівняно з натуральними».

У світових масштабах особливо важливим є те, що штучне покриття дозволяє зберігати водні ресурси. Наприклад, у США на поле з натуральним газоном розміром у 70 квадратних метрів щороку витрачається близько 170 000 літрів води. В українських реаліях до 40 000 літрів води йде лише на один полив професійного футбольного поля. Для посушливих регіонів штучне покриття є особливо вигідним, якщо не єдиним, варіантом для спортивної інфраструктури.

За словами експерта, вітчизняний ринок штучної трави буде зростати не тільки за рахунок спортивних полів, а ще й за рахунок штучного трав’яного покриття для дозвілля та озеленення. Саме цей сегмент, хоч і не є на даний момент найбільшим, демонструє у світі високі темпи росту.

«Наш завод зможе забезпечити як потреби України, так і потреби інших країн, – відмічає директор «ФФУ Продакшн», – У нас є можливість виготовляти штучну траву третього покоління, а це найсучасніше рішення, на яке є попит в усьому світі».

У звіті TechNavio ринком, що найшвидше зростає, названо Азійсько-Тихоокеанський регіон. У «ФФУ Продакшн» не виключають можливостей у майбутньому працювати і на експорт, як в Європу, так і в Азію.

Довідка про компанію

  • ТОВ «ФФУ Продакшн» – перший вітчизняний завод з виробництва високотехнологічного штучного покриття для мультиспортивних майданчиків та професійних футбольних полів світового рівня.
  • Компанія заснована Федерацією футболу України (ФФУ) у 2016 році. Основна мета підприємства – сприяти розвитку та модернізації футбольної інфраструктури в Україні.
  • Виробництво базується на технологіях німецької компанії Polytan, яка з 1969 року є одним з світових лідерів у виготовленні штучних спортивних покриттів та рекомендована FIFA, FIH, IRB. Всі матеріали та компоненти, необхідні для виробництва, є екологічно чистими та відповідають сучасним світовим стандартам.
  • Основним продуктом компанії є система штучного покриття III-го покоління LigaGrass Pro CoolPlus.
  • Покриття «ФФУ Продакшн» є оптимальним варіантом для професійних спортивних клубів, навчальних закладів, баз відпочинку, а також підходить для створення ландшафтних зон навколо громадських та соціальних об’єктів.

Більше інформації:

http://www.ffuproduction.com

https://www.facebook.com/ffuproduction

You may also like

Новини компаній

Наглядова рада ПриватБанку підтвердила пріоритети найкращих стандартів корпоративного управління та ефективного розвитку найбільшого державного банку

Пріоритетами нового складу наглядової ради ПриватБанку є продовження традицій найкращих світових практик корпоративного управління, подальший ...
Новини компаній

Українці зможуть отримати додаткову підтримку, якщо отримують грошову допомогу від міжнародних організацій через ПриватБанк

Українці, які отримують допомогу від міжнародних організацій через ПриватБанк на картку Mastercard, зможуть отримати додаткові ...

Leave a reply