Цей рік для бренда розпочався зі змін: оновився дизайн бляшанки енергетика. REVO™ у новому оформленні вже з’явився на полицях деяких торговельних мереж, де він невдовзі змінить колишній варіант.
Зовнішній вигляд напою став більш мінімалістичним і сучасним, будучи стилізованим під срібну кулю. Бляшанка кольору сталі оздоблена переосмисленим варіантом зірки – відтепер чорної, як смокінг суперагента. І не дивно, адже рік народження коктейлю – 2007! На зірці контрастує напис REVO Alco Energy, а нижня частина паковання містить знаменитий слоган: One shot – one hit.
Світ навколо стрімко змінюється, він вимагає гнучкості та прогресивного мислення, і REVO™ завжди відкритий до інновацій. Спочатку все нове може дивувати, навіть викликати внутрішній супротив, але лише на коротку мить. Головним є те, що вміст бляшанки залишиться незмінним: улюблений смак і традиційний вибуховий мікс гуарани, даміани та вітамінів.
Автор оновленого дизайну – креативний директор ГК «Нові Продукти» Олександр Стрижельчик, який від самого початку є ідейним натхненником бренда, тож розуміється на продукті якнайкраще: «REVO™ давно став напоєм-легендою. Нас шеймлять та обожнюють, хейтять і люблять. Не хочемо аналізувати (хоча, звичайно ж, ми це робимо), але! Прийшов час змінитися зовні. Всередині – ну ок, ми досконалі. Так а що, які питання, ось, нова бляшанка».
Енергетичний коктейль REVO™ з’явився на українському ринку 15 років тому і зразу був призначений для харизматичної молоді із незалежним світоглядом та яскравою індивідуальністю. З 2007 року дизайн бляшанки фактично не змінювався, і завжди містив такі впізнавані елементи, як револьвер на тлі смугастої зірки. Час для апгрейту настав, адже потрібно еволюціонувати, щоб залишатися вірним незмінному гаслу: One shot – one hit!
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності схемі сертифікації FSSC 22000 (Food Safety System Certification 22000) – найсучаснішого визнаного світового стандарту безпеки.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.