Кабінет Міністрів з метою врегулювання порядку ведення і користування Єдиним реєстром довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату, затвердив Положення про Реєстр. 

Документом визначено організаційні та процедурні засади функціонування Реєстру, зокрема:

– порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;

– механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;

– правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;

– порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.

Держателем Реєстру визначено Міністерство юстиції, яке вживає організаційні заходи, пов’язані із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру, а також здійснює його нормативно-правове забезпечення.

Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.

«Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату. За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію», – прокоментували у Мін’юсті.

Джерело: Lexinform

Вам також може сподобатися

Comments are closed.