Наскільки успішні маркетингові кампанії українських компаній? Журнал «Власть денег» пропонує з’ясувати це на «Біржі ідей», де кожен бажаючий зможе проголосувати за вподобану програму спеціальними грошима
У четвер, 16 вересня, о 15.30 журнал «Власть денег» запрошує людей зі світу маркетингу та реклами оцінити роботу своїх колег: найсміливіші українські компанії представлять на суд публіки маркетингові кампанії, проведені в 2021 році. Кожен гість «Біржі ідей» отримає певну суму спеціальних грошей, яку зможе витратити на підтримку вподобаних програм.
Завданням доповідачів стане презентувати свої програми так, щоб глядачі гідно оцінили її креативність та ефективність, вклавши в підтримку кампанії свої кошти. У кожної компанії-учасника буде 10 хвилин для доповіді і відповідей на питання журі, до якого увійдуть професіонали реклами і маркетингу, гуру в сфері просування. Після презентації програму «продадуть» на біржі – кошти будуть підраховані відразу ж, але переможця торгів буде оголошено лише в кінці івенту, адже крім грошей, отриманих від глядачів, компанії зможуть розраховувати на грошову підтримку від членів журі. Крім того, проголосувати за вподобану компанію зможуть і глядачі онлайн-трансляції на сторінці «Деловая столица» в Facebook https://www.facebook.com/dsnews.ua за спеціальним посиланням – кожен голос буде еквівалентний одній одиниці грошових коштів.
Підсумковий підрахунок коштів визначить переможця «торгів» – володаря звання «Краща маркетингова програма 2021 року». Боротьба обіцяє бути напруженою, а фінал – непередбачуваним. Кому віддасте свої гроші ви?
Приеднуйтесь до нас on-line: https://fb.me/e/1NcK5Pnr2