Михайло Степанський — брендинг-фахівець, копірайтер і власник єдиного в Україні бюро неймінгу NEAT NAME. За 16 років в професії примудрився розробити понад 100 назв. Улюблені проекти з неймінгу: joice – молодіжний тариф Vodafone, сидр APPS, батончики EAT ME, мережа ресторанів Carte Blanche, ЖК Svitlo Park, Велика Кишеня Select.

Що в програмі лекції «Неймінг: 3 головні секрети»?

  • Перший секрет неймінгу
  • Другий секрет неймінгу
  • Третій секрет неймингу

А якщо серйозно, то ми обговоримо, що важливіше — ім’я або логотип? Посміємося над дурними неймами і дізнаємося, яким критеріям мають відповідати першокласні назви. Дізнаємося, чому створення імені —найскладніший елемент брендингового процесу. І, звичайно, познайомимося зі вдалими кейсами неймінгу — світовими й українськими.

Кому цікаво: бренд-менеджерам і власникам бізнесів.
Коли: 7 жовтня, 19:00
Де: iHUB, Хрещатик, 10

You may also like

Leave a reply