Укренерго, національний оператор системи передачі електроенергії України, відіграє ключову роль у забезпеченні стабільності та безперебійності енергопостачання країни. Зіткнувшись із швидкими змінами та невизначеністю, компанія розпочала шлях цифрової трансформації для підвищення ефективності та адаптації до нових умов ринку.

З огляду на значну кількість щоденно використовуваних бізнес-додатків, Укренерго прагнуло інтегрувати їх для поліпшення контролю та управління.

«Ми хотіли зробити наші процеси зрозумілішими та прозорішими, щоб пришвидшити роботу та приймати більш ефективні рішення на основі достовірної інформації. Для цього нам потрібно було побудувати єдине цифрове ядро, яке дозволило б нам організувати інформаційне забезпечення прийняття як операційних так і стратегічних рішень». — говорить Євген Винничук, голова департаменту цифрової трансформації Укренерго.

Для того, щоб забезпечити довготривале використання та узгодити систему управління із європейськими стандартами, Укренерго почало впровадження Dynamics 365 Finance & Operations.

«З модулями Dynamics 365 Finance & Operations ми можемо адаптуватися до національного законодавства України та специфіки її енергетичної галузі», – каже Олена Пастухова, керівник програми та бізнес-архітектор Укренерго. Як державне підприємство та лідер галузі в країні, Укренерго прагне сприяти розвитку галузі шляхом впровадження сучасних технологій. «Нам потрібно змінити уявлення людей про те, що краще продовжувати користуватися застарілими системами. Ось чому ми обрали Microsoft, який пропонує передові технології, з якими люди знайомі та у яких вони впевнені, знаючи, що багато компаній покладаються на них у всьому світі».

Впровадження Dynamics 365 Finance & Operations розпочалося з автоматизації процесів енергоринку, зокрема з напрямків “Міждержавні перетини” та “Реактивна енергія”. Інші напрямки, такі як “Диспетчеризація”, “Допоміжні послуги”, “Передача” та інші ринкові операції перебувають на стадії дослідно-промислової експлуатації.

Завдяки співпраці з Microsoft, а також партнера по технологіям OntargIT, Укренерго успішно реалізовує нові рішення, які допомагають підвищити ефективність у щоденному управлінні та операціях. Використання центрів обробки даних Azure для зберігання інформації значно збільшило їх надійність.

Крім того, Укренерго ефективно автоматизувало повний цикл надходжень за допомогою Dynamics 365 Finance та HR процеси за допомогою Dynamics 365 Human Resources. Також компанія вдосконалила процедуру бюджетного планування. Наразі Укренерго активно працює над автоматизацією різних повсякденних процесів, метою якої є зменшення часу, витраченого на ручну роботу. Додаткова прозорість та контроль над даними дозволили Укренерго діяти оперативно.

«Наші дані захищені стійкою системою безпеки дата центрів Microsoft, та окремих продуктів Microsoft. Це означає, що ми можемо продовжувати працювати в звичайному режимі, знаючи, Ontargit що наш потік даних є безпечним. Зараз ми використовуємо Dynamics 365 для розробки тарифного та фінансового плану. Планування бюджету тепер виходить у чотири-п’ять разів швидше, і нам набагато легше вносити в нього зміни. Система планування ресурсів підприємства (ERP) дозволяє нам зосередитися саме на нашій роботі, а не годинами заповнювати дані у файлах Excel. Покладаючись на Power BI, ми також отримали доступ до різних джерел даних, ми також можемо знайти будь-які історичні дані за хвилину та створити звіти. Зникає потреба аналізу різнопланової інформації в різних форматах, натомість ми отримуємо все в одному місці по єдиним стандартам з гарантією надійності. Ще кілька років тому прийняття управлінських рішень було складним і трудомістким. Те, на що ми витрачали тижні, тепер можливо менш ніж за день», — каже Марина Безрукова, член правління Укренерго.

«Наша мета – побудувати комплексне рішення для інформаційного забезпечення процесів операційного управління та автоматизації всіх операційних процесів компанії на базі Dynamics 365 Finance та інших рішень Microsoft. Це все тому, що ми не хочемо, щоб декілька малих ERP- систем працювали в різних відділах. Завдяки системі, яку ми маємо, ми створили достатньо стійкості на наступні п’ять-десять років», – підсумовує Євген Винничук.

Укренерго впевнене у тому, що впровадження комплексного ERP рішення для всього підприємства дозволить покращити його майбутні перспективи.

You may also like

Новини компаній

В Україні стрімко набирає оберти прийом платежів через смартфони: за рік кількість активних користувачів додатку “Термінал” зросла у 5 разів

Українські підприємці все частіше вибирають для прийому оплати за товари та послуги зручний банківський сервіс, ...

Comments are closed.