Щороку 4 жовтня у світі відзначають Всесвітній день захисту тварин. Цього року компанія MOYO доєдналася до ініціативи благодійного фонду Happy Paw, щоб привернути увагу громадськості до проблеми безпритульних тварин, а також популяризувати адопцію тварин із притулків.

Проєкт «Шукай свого в притулках» спрямований на те, щоб максимально акцентувати увагу на дорослих тваринах, адже зазвичай вони вже мають сформований характер і їх значно складніше прилаштувати. Але насправді саме у цьому і є їхня сила. Бар’єр, який зупиняє охочих взяти песика чи котика з притулку полягає в тому, що важко спрогнозувати характер тварини. Та з дорослим пухнастиком все простіше. Він саме такий як ти! Цей вираз став гаслом кампанії, розробити яку фонду допомогли друзі з агентства Fedoriv.

Протягом тижня у всіх магазинах МОYO транслюватимуть грайливі відеоролики із закликом шукати своїх тварин у притулках. А вітрину найбільшого цілодобового магазину MOYO, що у м. Києві за адресою: вул. Марка Вовчка 18А, забрендували зображеннями дорослих котиків та песиків зі слоганом «Саме як ти». З тематичною обкладинкою вийшла і головна сторінка інтернет-магазину moyo.ua.

«Ми раді долучитися до такої крутої ініціативи фонду. Підтримувати соціально активні проєкти — це також відповідальність великого бізнесу. Разом з фондом та іншими партнерами проєкту сподіваємось збільшити кількість прилаштувань тварин із притулків, а також популяризувати ідеї гуманного та відповідального ставлення до чотирилапих» — повідомили у пресслужбі MOYO.

Додатково цього року співробітники компанії MOYO підтримують фонд Happy Paw і в рамках онлайн-марафону Run Ukraine. Фандрейзингову кампанію вже можна підтримати на платформі Української біржі благодійності dobro.ua. «Ми біжимо, щоб якомога більше тварин у притулках були ситими. Хочемо, щоб у кожного песика чи киці був корм на щодень, адже розуміємо як скрутно з донатами у постковідний період.» — повідомляється на сторінці MOYO.

Загалом MOYO вже давно позиціонуються як френдлі-магазини для чотирилапих. Компанія не забороняє заходити у свої магазини з домашніми пухнастиками і навіть запустила хештег #MOYOзвірятко на підтримку домашніх тварин. Відвідувачам пропонують викладати фото своїх «дорослих хвостиків та мокрих носиків» у соцмережах, а MOYO опубліковують такі фотографії на своїх каналах щодня.

Про компанію

MOYO — національна мережа магазинів техніки та електроніки. Інтернет-магазин moyo.ua пропонує сервіс доставки товарів 24/7. Завдяки автоматизованій конвеєрній стрічці зі складу здійснюється видача товарів протягом 20 хвилин з моменту замовлення на сайті. Понад 3 млн відвідувачів інтернет-магазину щомісяця. У 2021 році компанія планує відкрити 20 нових магазинів по Україні.

Про фонд

Happy Paw — один з найбільших фондів, який допомагає собакам і котам, які проживають у притулках для бездомних тварин. За 6 місяців 2019 фонд передав допомоги на 2,58 млн гривень: тварини отримали корм, необхідне лікування, будки, опіку. Крім підтримки притулків, фонд проводить благодійні забіги з собаками, шукає будинки і опікунів для чотириногих, які опинилися без даху над головою. Також Happy paw першим в Україні створив освітній проєкт «Біоетика» і проводить в школах інтерактивні заняття, пропагуючи гуманне ставлення до тварин. Офіційний сайт: https://happypaw.ua/ua/

You may also like

Новини компаній

42,1% українських МСБ відзначають брак кваліфікованих працівників: Netpeak Group надає в паблік курси для навчання та адаптації співробітників

Хмарна LMS-платформа АcademyOcean (частина Netpeak Group), надасть українським компаніям безкоштовний доступ до 10 курсів з ...

Leave a reply