2, 3 та 9 вересня шість відчайдушних вуличних художників України створять оригінальний дизайн для нагрівачів води в рамках конкурсу Prosto Art за підтримки компанії Bosch.

Сучасне мистецтво не стоїть на місці. Арт-об’єктами стають найбільш незвичайні предмети: від пташиного пір’я до електробойлерів. Цього разу впродовж трьох днів митці публічно змагатимуться між собою за звання найкреативнішого, адже конструкція водонагрівача є нестандартною для художника та потребує змішування різноманітних технік. Ще одним викликом стане використання незвичайного інструмента – фарборозпилювача. Усі охочі зможуть поспостерігати за процесом та підтримати фаворитів під час голосування на сторінці у фейсбуці.

Розмалювання відбудеться на відкритому просторі за адресою просп. Григоренка, 40 з 10:00 до 18:00.

Натхненням та темою для майбутніх творінь стануть відомі місця Києва, куди потім будуть передані бойлери:

  • Водно-інформаційний центр (Музей води)
  • IZONE
  • Freud House
  • Музей історії туалету
  • Київський академічний Молодий театр
  • Смарт-воркінг Сад

Учасниками акції є молоді художники-муралісти, які неодноразово брали участь у різноманітних конкурсах та виступали організаторами графіті-фестивалю ALARM.

Оцінити власним поглядом готові арт-об’єкти можна буде у Музеї Води у вересні.

Слідкуйте за новинами на наших сторінках у фейсбуці:
https://www.facebook.com/events/817864575041018
https://www.facebook.com/BoschUA

Контакт для преси:

Анна Трубнікова,
E-mail: [email protected]

Тел.: +38 044 490-7366

Олена Фінаєва,
E-mail: [email protected]

Тел.: +380671776403

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. В 2015 році близько 375 000 співробітників (дані на 31 грудня 2015 р.) забезпечили продажі на суму більше 70 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма основними бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом із партнерами у сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже в 150 країнах. Широка міжнародна конструкторська, виробнича і торгова мережі є основою для подальшого зростання компанії. У 2015 р. компанія подала заявки на отримання близько 5 400 патентів по всьому світу. Стратегічною метою Групи Bosch є створення продуктів і послуг у сфері Інтернету речей. Компанія Bosch підвищує якість життя за допомогою інноваційних технологій із широким спектром можливостей і розроблених для життя рішень, що надихають. 

Компанію було засновано Робертом Бошем (1861-1942) в Штутгарті в 1886 р як «Майстерню точної механіки і електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев’яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належать благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH. 

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua,

www.bosch.com і www.bosch-press.com

You may also like

Leave a reply