Вже п’ятий рік поспіль міжнародний рітейлер METROAG святкує День приватного підприємця у 34 країнах присутності у світі. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» також приєдналася до святкування, організувавши низку заходів для своїх професійних клієнтів.
Пандемія спричинила глибоку кризу бізнесу у всьому світі. Оскільки ключовою групою клієнтів METRO є саме приватні підприємці, компанія, усвідомлюючи свою відповідальність за збереження бізнесу клієнтів, одразу розробила план допомоги для них у кожній країні присутності. Так, в Україні з початком карантину представники готельно-ресторанного бізнесу отримали відчутну підтримку від «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», щоб втримати свій бізнес «на плаву» та з гідністю пройти всі випробовування карантином: оптові ціни незалежно від кількості товарів у чеку, реструктуризація заборгованості, збільшення терміну відстрочки платежів, зменшення втричі порогової суми замовлення для безкоштовної доставки товарів, безкоштовна рекламна підтримка закладів, діджитал-інструменти для ефективного ведення бізнесу, адаптований під нові реалії асортимент, освітні вебінари щодо якості та харчової безпеки тощо.
Логічним продовженням програми підтримки бізнесу професійних клієнтів METRO стало святкування міжнародного Дня приватного підприємця, який відзначається кожного другого вівторка жовтня у всіх 34 країнах присутності. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» підготувала для своїх клієнтів низку онлайн майстер-класів та лекцій від провідних спеціалістів кулінарної індустрії: Олексія Повторейка, шеф-кухаря та співзасновника мережі ресторанів «Наживо», Віце-президента Асоціації шеф-кухарів України; Віктора Тимчишина, шеф-кухаря ресторану Guramma Italiana; Олексія Міллера, бренд-шефа «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»; Олексія Гіжка, сертифікованого бренд-сомельє «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Окрім цього, фахівці компанії з якості, екології, ціноутворення також проведуть онлайн-лекції для клієнтів, покликані допомогти їм ефективно вести свій бізнес. Всі майстер-класи та лекції до Дня підприємця доступні для широкої аудиторії на офіційному YouTube-каналі «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
Також вже традиційно компанія надає промо-підтримку своїм професійним клієнтам у всіх містах присутності в Україні, розміщуючи їх пропозиції та акції у спеціальному розділі на власному сайті з просуванням у соціальних мережах.
Ще одним важливим кроком з підтримки бізнесу клієнтів METRO у всьому світі стала глобальна ініціатива із залученням співробітників: кожен із 90 тисяч працівників METRO у всіх країнах присутності отримає 20 євро (у еквіваленті місцевої валюти) для вечері у закладах HoReCa-клієнтів компанії.
«Усі ми знаємо, наскільки важливо бути надійним партнером у легкі часи. І ще важливіше – залишатися ним у складні. Пріоритетна задача METRO – допомогти професійним клієнтам HoReCa зберегти їхній бізнес в умовах пандемії COVID-19, – коментує Тіно Цайске, генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Останні місяці продемонстрували незламний дух та витримку цих сміливих людей, які достойно долають труднощі сьогодення та з надією дивляться у майбутнє. Тож цього року для нас особливо важливо підтримати наших професійних клієнтів, а День підприємця – чудова нагода, щоб подякувати їм за їхню працю та важливий внесок у розвиток суспільства в часи кризи».